15 proc. spadku sprzedaży TV

Sprzedaż spada, więc klienci mogą się spodziewać wysypu promocji.

Publikacja: 01.06.2015 15:29

15 proc. spadku sprzedaży TV

Foto: Bloomberg

Wśród detalistów nastroje są raczej ponure. – W najbliższym czasie pewnie zacznie się wysyp promocji, ponieważ zainteresowanie telewizorami spada. Rośnie tylko w przypadku najdroższych modeli, ale póki co nie one odpowiadają za największą część zakupów – mówi przedstawiciel jednego z e-sklepów z elektroniką.

- Sprzedaż TV spadła w kwietniu, w maju zapewne będzie podobnie, jednak nasz wynik jest lepszy od tych danych. Obserwujemy zwiększony popyt na telewizory w technologii curved i sprzęt o dużych przekątnych ekranu – 55 cali i więcej i również pod tym kątem dopasowujemy asortyment – mówi Michał Mystkowski, rzecznik Media Expert.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Kto zostanie nowym prezydentem. Czym żyje Europa. Jak zmienia się świat. Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Ekonomia
Sektor farmaceutyczny pod finansową presją ustawy o KSC
Materiał Promocyjny
Bank Pekao S.A. uruchomił nową usługę doradztwa inwestycyjnego
Ekonomia
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Ekonomia
Brak wody bije w konkurencyjność
Ekonomia
Kraina spierzchniętych ust, kiedyś nazywana Europą
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Ekonomia
AI w obszarze compliance to realna pomoc
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont