Reklama
Rozwiń
Reklama

15 proc. spadku sprzedaży TV

Sprzedaż spada, więc klienci mogą się spodziewać wysypu promocji.

Publikacja: 01.06.2015 15:29

15 proc. spadku sprzedaży TV

Foto: Bloomberg

Wśród detalistów nastroje są raczej ponure. – W najbliższym czasie pewnie zacznie się wysyp promocji, ponieważ zainteresowanie telewizorami spada. Rośnie tylko w przypadku najdroższych modeli, ale póki co nie one odpowiadają za największą część zakupów – mówi przedstawiciel jednego z e-sklepów z elektroniką.

- Sprzedaż TV spadła w kwietniu, w maju zapewne będzie podobnie, jednak nasz wynik jest lepszy od tych danych. Obserwujemy zwiększony popyt na telewizory w technologii curved i sprzęt o dużych przekątnych ekranu – 55 cali i więcej i również pod tym kątem dopasowujemy asortyment – mówi Michał Mystkowski, rzecznik Media Expert.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Ekonomia
Polskie MŚP ciągle z potencjałem
Reklama
Reklama