Reklama
Rozwiń
Reklama

15 proc. spadku sprzedaży TV

Sprzedaż spada, więc klienci mogą się spodziewać wysypu promocji.

Publikacja: 01.06.2015 15:29

15 proc. spadku sprzedaży TV

Foto: Bloomberg

Wśród detalistów nastroje są raczej ponure. – W najbliższym czasie pewnie zacznie się wysyp promocji, ponieważ zainteresowanie telewizorami spada. Rośnie tylko w przypadku najdroższych modeli, ale póki co nie one odpowiadają za największą część zakupów – mówi przedstawiciel jednego z e-sklepów z elektroniką.

- Sprzedaż TV spadła w kwietniu, w maju zapewne będzie podobnie, jednak nasz wynik jest lepszy od tych danych. Obserwujemy zwiększony popyt na telewizory w technologii curved i sprzęt o dużych przekątnych ekranu – 55 cali i więcej i również pod tym kątem dopasowujemy asortyment – mówi Michał Mystkowski, rzecznik Media Expert.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Ekonomia
Jak dzięki inżynierom z Łodzi poleciał najszybszy helikopter świata
Ekonomia
Model monopolu państwowego nie sprawdził się w żadnym kraju Unii Europejskiej
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama