Reklama
Rozwiń

15 proc. spadku sprzedaży TV

Sprzedaż spada, więc klienci mogą się spodziewać wysypu promocji.

Publikacja: 01.06.2015 15:29

15 proc. spadku sprzedaży TV

Foto: Bloomberg

Wśród detalistów nastroje są raczej ponure. – W najbliższym czasie pewnie zacznie się wysyp promocji, ponieważ zainteresowanie telewizorami spada. Rośnie tylko w przypadku najdroższych modeli, ale póki co nie one odpowiadają za największą część zakupów – mówi przedstawiciel jednego z e-sklepów z elektroniką.

- Sprzedaż TV spadła w kwietniu, w maju zapewne będzie podobnie, jednak nasz wynik jest lepszy od tych danych. Obserwujemy zwiększony popyt na telewizory w technologii curved i sprzęt o dużych przekątnych ekranu – 55 cali i więcej i również pod tym kątem dopasowujemy asortyment – mówi Michał Mystkowski, rzecznik Media Expert.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Ekonomia
Polska już w 2026 r. będzie wydawać 5 proc. PKB na obronność
Ekonomia
Budżet nowej Wspólnoty
Ekonomia
Nowe czasy wymagają nowego podejścia
Ekonomia
Pacjenci w Polsce i Europie zyskali nowe wsparcie
Ekonomia
Sektor usług biznesowych pisze nową strategię wzrostu
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama