Sprytna łączność konsumenckich urządzeń według Samsunga

W lutym, jak co roku o tej porze, w maleńkim europejskim księstwie Monako, swoje wizje i inżynieryjne pomysły przedstawili pracownicy koreańskiego koncernu Samsung. W ramach Forum Samsung 2016, któremu w tym roku przyświecało hasło "Smart Connectivity", pracownicy i dziennikarze zobaczyć mogli w jakim kierunku firma chce ewoluować oraz na co kłaść będzie szczególny nacisk.

Publikacja: 20.02.2016 19:00

Sprytna łączność konsumenckich urządzeń według Samsunga

Foto: ROL

W lutym, jak co roku o tej porze, w maleńkim księstwie Monako, swoje wizje i inżynieryjne pomysły przedstawili pracownicy koreańskiego koncernu Samsung. W ramach Forum Samsung 2016, któremu w tym roku przyświecało hasło "Smart Connectivity", pracownicy i dziennikarze zobaczyć mogli w jakim kierunku firma chce ewoluować oraz na co kłaść będzie szczególny nacisk.

Przełomowych rozwiązań nie było, ale sporą zmianą w stosunku do lat poprzednich był fakt, że urządzenia nie mają służyć tylko jednostce, ale mają być rozwiązaniami zapewniającymi komfort i bezpieczeństwo całym rodzinom. I tak, poza dobrze znanymi smartfonami z najwyższej półki cenowej, czyli Edge 6 + oraz zapowiadanym Galaxy S7, bohaterami były odkurzacze, pralki i lodówki. Wszystkie te sprzęty mają jedną wspólną cechę: mogą łączyć się za pośrednictwem bluetootha lub internetu z nadrzędnymi w tych rozwiązaniach inteligentnymi tabletami, komputerami i smartfonami, z których wydawane są polecenia dotyczące funkcjonowania domowego wyposażenia.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Ekonomia
W biznesie nikt nie może iść sam
Ekonomia
Oszczędna jazda – techniki, o których warto pamiętać na co dzień
Ekonomia
Złoty wiek dla ambitnych kobiet
Ekonomia
Rekordowy Kongres na przełomowe czasy
Ekonomia
Targi w Kielcach pokazały potęgę sektora rolnego
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku