Ładnie wydany i napisany lekkim językiem podręcznik reklamy autorstwa nie byle kogo, bo wieloletnich praktyków w reklamowej branży. Lance był m.in. dyrektorem kreatywnym amerykańskiej telewizji NBC, Woll z kolei pracował w jednej z najbardziej znanych agencji reklamowych na świecie – Ogilvy & Mather. Dziś obaj prowadzą agencję konsultingową dla firm „Mądrość niekonwencjonalna”.

Książka-poradnik traktuje temat całkiem serio, choć oprócz objaśnień i porad zawiera mnóstwo niekiedy rubasznych anegdotek do opowiadania dla rozluźnienia atmosfery na służbowych spotkaniach. To jej duża zaleta, bo dzięki temu nie zanudzi także tych, którzy mają już w reklamowej branży wieloletnie doświadczenie i własne zdanie na temat spraw, którymi się zajmują. Nowicjuszom na menedżerskich stanowiskach w branży reklamowej Lance i Woll dowcipnie podpowiadają, co robić, żeby stworzyć zgrany reklamowy zespół („Bądź generałem, a nie generalną uciążliwością”). A wszystkim co kilka wersów przypominają, że aby docierać z reklamami do ludzi, trzeba cały czas myśleć właśnie o nich i o tym co ich interesuje.