Duże zainteresowanie inwestorów akcjami producenta namiotów wojskowych i kamizelek kuloodpornych to efekt serii pozytywnych informacji ze spółki.

Zarząd Lubawy w miniony piątek poinformował o podpisaniu aneksu do umowy z MON, na podstawie którego dostarczy w tym roku dodatkowych 300 namiotów dla wojska – o wartości nieco ponad 5,5 mln zł brutto. Wartość tegorocznych dostaw namiotów przeznaczonych dla resortu obrony wzrośnie tym samym do 11 mln zł.

Zgodnie z tegorocznym budżetem Lubawa ma uzyskać ok. 40 mln zł przychodów i powinna zarobić na czysto co najmniej 3 mln zł.

Lubawa podpisała też umowę o partnerstwie z Wojskową Akademią Techniczną. Celem jest opracowanie i produkcja osłon balistycznych służących do wzmacniania pancerzy pojazdów. Piotr Ostaszewski, prezes Lubawy, szacuje, że sprzedaż tego typu wyrobów przez trzy lata zapewni firmie 20 mln zł.