T-Mobile uruchomił usługę weryfikacji głosowej użytkowników

Aktualizacja: 12.12.2011 12:02 Publikacja: 12.12.2011 11:44

Polska Telefonia Cyfrowa

, operator sieci

T-Mobile

, uruchomiła usługę głosowej weryfikacji użytkownika na potrzeby systemu automatycznego resetu haseł dostępowych w sieci wewnętrznej. Rozwiązanie – działające na razie w biurach i sieci sprzedaży

T-Mobile

- umożliwia automatyczną i zdalną weryfikację tożsamości mówiącego na podstawie unikalnych cech jego głosu. Oprogramowanie sprawdza, czy dana osoba rzeczywiście jest tą, za którą się podaje, porównując jej głos w trakcie wypowiedzi z zachowanym wcześniej wzorcem głosu, uzyskanym w trakcie jednorazowej rejestracji. Technologia ta została zakupiona od firmy

Nuance Communications

, a jej wdrożenie przeprowadził jej polski partner

Algotech

.

- Rozważamy udostępnienie w przyszłości naszym klientom podobnych usług pozwalających na bezpieczną i wygodną weryfikację głosem – mówi Maciej Zawada, dyrektor Biura Rozwoju Platform i Systemów PTC.

Polska Telefonia Cyfrowa

, operator sieci

Pozostało 97% artykułu
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy