T-Mobile uruchomił usługę weryfikacji głosowej użytkowników

Aktualizacja: 12.12.2011 12:02 Publikacja: 12.12.2011 11:44

Polska Telefonia Cyfrowa

, operator sieci

T-Mobile

, uruchomiła usługę głosowej weryfikacji użytkownika na potrzeby systemu automatycznego resetu haseł dostępowych w sieci wewnętrznej. Rozwiązanie – działające na razie w biurach i sieci sprzedaży

T-Mobile

- umożliwia automatyczną i zdalną weryfikację tożsamości mówiącego na podstawie unikalnych cech jego głosu. Oprogramowanie sprawdza, czy dana osoba rzeczywiście jest tą, za którą się podaje, porównując jej głos w trakcie wypowiedzi z zachowanym wcześniej wzorcem głosu, uzyskanym w trakcie jednorazowej rejestracji. Technologia ta została zakupiona od firmy

Nuance Communications

, a jej wdrożenie przeprowadził jej polski partner

Algotech

.

- Rozważamy udostępnienie w przyszłości naszym klientom podobnych usług pozwalających na bezpieczną i wygodną weryfikację głosem – mówi Maciej Zawada, dyrektor Biura Rozwoju Platform i Systemów PTC.

Polska Telefonia Cyfrowa

, operator sieci

Pozostało jeszcze 97% artykułu
Patronat Rzeczpospolitej
Naukowcy też zadbają o bezpieczeństwo polskiego przemysłu obronnego
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Ekonomia
E-Doręczenia: cyfrowa przyszłość listów poleconych
Patronat Rzeczpospolitej
Silna gospodarka da Polsce bezpieczeństwo
Ekonomia
Sektor farmaceutyczny pod finansową presją ustawy o KSC
Ekonomia
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę