AT&T, Verizon i China Mobile zajęły 8, 9 i 10 miejsce w rankingu najcenniejszych marek BrandZ przeprowadzonym kolejny raz przez firmę MillwardBrand.
Markę AT&T wyceniono tym razem na 68,8 mld dol. (spadek z 7 miejsca na 8.), a China Mobile na 47,04 mld dol. (awans z 10. na 9.). Największy progres widać w przypadku Verizone'a, marka którego zyskała na wartości 15 proc. rosnąć do 49,15 mld dol.
Był zresztą jedynym z dwóch operatorów z branżowej klasyfikacji TOP10, któremu wartość marki wzrosła. Drugim jest NTT DoCoMo, której brand wyceniono na 15,35 mld dol, o 3 proc. więcej niż w poprzedniej edycji rankingu.
Dla przykładu, wycena brandu Deutsche Telekom spadła o 10 proc. do 26,8 mld dol., a Orange o 13 proc. do 15,35 mld dol. Najmocniej negatywną zmianę odczuł Movistar, którego markę przeceniono o 37 proc. do 17,11 mld dol.
Pierwsze miejsce w ogólnym rankingu MillwardBrand zajął (oczywiście) Apple z 182,9 mld dol., drugie IBM (115,9 mld dol.), a trzecie Google. (107 mld dol.).