819,5 tys. abonentów, o 12 tys. więcej niż w czerwcu obsługiwała sieci kablowa Multimedia Polska po III kw. 2012 r. 117,3 tys. z nich korzystało z trzech usług, a 280,9 tys. z dwóch.
Wbrew trendom widocznym w wynikach tradycyjnych operatorów telekomunikacyjnych, Multimedia zwiększyły w minionym kwartale liczbę użytkowników usług Internetu: liczba internetowych RGU powiększyła się o 13,8 tys. do 467,4 tys.
Liczba RGU telefonicznych urosła o 6,6 tys. do 283,5 tys., a usług wideo o 25 tys. do 978,2 tys.
Przychody Multimediów po 9 miesiącach br. zamknęły się kwotą 507,4 mln zł (o 10 proc. wyższą niż rok wcześniej), natomiast zyski operacyjny i netto spadły do odpowiednio 107,4 mln zł (o 3 proc.) i 43,7 mln zł (z 56 mln zł przed rokiem).
Natomiast rentowność na poziomie EBITDA Multimediów powiększyła się: EBITDA telekomu urosła bowiem do 248,2 mln zł z 240,3 mln zł rok wcześniej.