Reklama
Rozwiń

Ekspansja zagraniczna polskiego startupu

WhitePress wychodzi za granicę – rodzima platforma content marketingowa otwiera biura w kolejnych czterech krajach Europy. Pojawi się w Czechach, Słowacji, Rumunii i na Węgrzech.

Publikacja: 30.05.2019 18:45

Ekspansja zagraniczna polskiego startupu

Foto: Adobe Stock

Startup, który swoim rozwiązaniem wspiera tworzenie, dystrybucję i promocję treści, zbudował już zagraniczne zespoły. Jak podkreśla Paweł Strykowski, prezes WhitePress, firma dąży do pozostania wiodącą platformą dystrybucji treści marketingowych nie tylko w centralnej części Europy, ale na całym kontynencie.

Startup ma pięć lat i co roku odnotowuje wzrost obrotów na poziomie kilkudziesięciu procent. W 2018 r. osiągnął 15 mln przychodów netto. Firma pośredniczy pomiędzy reklamodawcami i wydawcami internetowymi. Teraz intensywnie rozwija platformę w zakresie analizy tzw. influencer marketingu. Pod koniec 2018 r. spółka oddała platformę w wersji 2.0, która umożliwia przeprowadzenie transakcji w wielu językach, walutach i pomiędzy spółkami z wielu krajów. – Odkąd content marketing stał się najważniejszą techniką budowania wizerunku oraz tworzenia więzi z klientami, liczba użytkowników portalu WhitePress stale rośnie a spodziewamy się jeszcze większego zainteresowania naszą usługą – mówił Tomasz Domański z WhitePress.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Ekonomia
Polska już w 2026 r. będzie wydawać 5 proc. PKB na obronność
Ekonomia
Budżet nowej Wspólnoty
Ekonomia
Nowe czasy wymagają nowego podejścia
Ekonomia
Pacjenci w Polsce i Europie zyskali nowe wsparcie
Ekonomia
Sektor usług biznesowych pisze nową strategię wzrostu