Jesteśmy liderem w Polsce jeśli chodzi o obsługę firm sektora małych i średnich firm. Wierzymy też, że są one zainteresowane kupowaniem u nas dodatkowych usług, szytych dokładnie na ich potrzeby – mówił dyrektor Artur Stankiewicz, dyrektor działu SOHO i SME w Orange, który prezentował nową ofertę dla firm operatora.
Nie chciał on jednak zdradzić, ilu klientów ma Orange w tym segmencie rynku. – To rynek perspektywiczny i rosnący, na który mocno próbuje wejść Play, ale oni walczą tylko ceną, my chcemy zaoferować coś więcej – podkreślał Stankiewicz. Dodał, że choć dziś oferty no limit są na rynku standardem, to tylko 35 proc. klientów zdecydowało się z nich skorzystać, co potwierdza, że oczekują oni czegoś więcej.
Orange przygotowując nową ofertę przeprowadził badanie wśród klientów z segmentu SOHO i SME, czego oczekują od usług świadczonych przez operatora. Wynika z niego, że dla 58 proc. klientów ważna jest cena smartfona, dla 47 proc. usługa nawigacji, 41 proc. byłoby zainteresowanych ubezpieczenie smartfonu, a 31 proc. backupem danych.
- Wychodząc z nową ofertą nie chcemy konkurować ceną metra kwadratowego, ale rozwiązaniem pod klucz. Dodatkowo za taki zakup klienci dostaną dodatkowy rabat na nowego smartfona – mówił Stankiewicz.
Dlatego też we wszystkich nowych taryfach, klienci mogą stworzyć własny zestaw abonamentowy mając do wyboru 4 plany taryfowe różniące się m.in. kwotą abonamentu – Orange Biz i dodatkowo 7 MultiPaków, czyli zestawów usług i rabatów, m.in. na zakup aplikacji, usług w Chmurze dla Firm oraz smartfonów w cenie od 10 do 80 zł. Nowe plany taryfowe są dostępne także w opcjach dla klientów preferujących oferty bez telefonu.