Orange Polska: w styczniu i lutym problemy z dostawą faktur

Publikacja: 19.03.2014 11:33

Część klientów Orange Polska w pierwszych dwóch miesiącach roku nie dostała na czas faktur za usługi operatora - dowiaduje się rpkom.pl.

- Faktycznie w styczniu i w lutym zanotowaliśmy problemy z terminowym dostarczaniem faktur. W marcu problem nie powinny mieć już miejsca - mówi Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska.

Jeden z klientów telekomu uważa, że opóźnienia mogą wiązać się ze zmianą dostawcy faktur w jego okolicy (z Poczty Polskiej na InPost). Potwierdza to operator, który wskazuje, że problem dotyczył właśnie InPostu.

Orange Polska korzysta z dwóch: Poczty Polskiej i InPostu (Grupa Integera), przy czym według rzecznika zlecenia dla tych dwóch firm rozkładają się w przybliżeniu po połowie, z pewną przewagą po stronie Poczty Polskiej.

Jabczyński Informuje również, że Orange nie planuje zmiany żadnego z partnerów, jednak w przypadku niedopełnienia warunków umowy może dochodzić od nich kar z tego tytułu zawarowanych w kontraktach. Czy tym razem to zrobi - nie wiadomo.

Za spóźnienie w opłaceniu faktury klientom naliczane są odsetki. Nasz rozmówca - klient Orange Polska - wskazuje jednak, że kontakt z infolinią operatora i zgłoszenie problemu opóźnionej faktury wystarczy, aby w kolejnej otrzymać wyrównanie obejmujące także koszt połączenia z infolinią.

Patronat Rzeczpospolitej
Naukowcy też zadbają o bezpieczeństwo polskiego przemysłu obronnego
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Ekonomia
E-Doręczenia: cyfrowa przyszłość listów poleconych
Patronat Rzeczpospolitej
Silna gospodarka da Polsce bezpieczeństwo
Ekonomia
Sektor farmaceutyczny pod finansową presją ustawy o KSC
Ekonomia
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę