Część klientów Orange Polska w pierwszych dwóch miesiącach roku nie dostała na czas faktur za usługi operatora - dowiaduje się rpkom.pl.
- Faktycznie w styczniu i w lutym zanotowaliśmy problemy z terminowym dostarczaniem faktur. W marcu problem nie powinny mieć już miejsca - mówi Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska.
Jeden z klientów telekomu uważa, że opóźnienia mogą wiązać się ze zmianą dostawcy faktur w jego okolicy (z Poczty Polskiej na InPost). Potwierdza to operator, który wskazuje, że problem dotyczył właśnie InPostu.
Orange Polska korzysta z dwóch: Poczty Polskiej i InPostu (Grupa Integera), przy czym według rzecznika zlecenia dla tych dwóch firm rozkładają się w przybliżeniu po połowie, z pewną przewagą po stronie Poczty Polskiej.
Jabczyński Informuje również, że Orange nie planuje zmiany żadnego z partnerów, jednak w przypadku niedopełnienia warunków umowy może dochodzić od nich kar z tego tytułu zawarowanych w kontraktach. Czy tym razem to zrobi - nie wiadomo.