Klienci zakładają stowarzyszenia i pozywają banki

Klienci coraz chętniej łączą siły, by wspólnie walczyć o swoje interesy z bankami czy innymi instytucjami finansowymi.

Publikacja: 25.02.2015 21:00

Klienci coraz częściej się organizują i protestują

Klienci coraz częściej się organizują i protestują

Foto: Fotorzepa, Pio Piotr Guzik

Ostatnio jest głośno o tym, że ludzie zadłużeni we frankach szwajcarskich skrzykują się w internecie, zakładają stowarzyszenia i chcą wspólnie bronić swoich interesów. Nie są to pierwsze takie inicjatywy. Podobne zaczęły się pojawiać już kilkanaście lat temu. Na ogół pod hasłem walki z instytucjami finansowymi stosującymi niekorzystne zapisy w umowach czy wprowadzającymi w błąd przy sprzedaży produktów. Klienci dochodzą do wniosku, że zostaną wysłuchani i więcej zdziałają wtedy, gdy przeciwko instytucji wystąpią jako grupa.

Pozostało 95% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy