1,29 mld zł, o 23,1 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2014 roku wyniosły przychody P4, operatora sieci Play w II kwartale 2015 roku. Wpływy z usług ciągle szybko rosnącego w tym roku telekomu powiększyły się w tym czasie o 22 proc. do 1,22 mld zł.
Przychody od użytkowników sieci mobilnej urosły o 18,4 proc. do 1 mld zł.
Skorygowana o zdarzenia jednorazowe EBITDA (zysk operacyjny powiększony o amortyzację) Playa wyniosła w II kw. br. 374 mln zł (wzrost o 38,7 proc. rok do roku), a marża na tym poziomie wyniosła 28,8 proc. (wobec 25,5 proc. rok temu).
Liczba kart SIM aktywnych w sieci Play urosła w II kw. o 343 tys. i przekroczyła próg 13 mln. Telekom jest już blisko rezultatów biznesu mobilnego grupy Cyfrowego Polsatu, a jeśli wziąć pod uwagę dane raportowane przez operatorów należących do Zygmunta Solorza-Żaka - nawet ją przegonił.
6,58 mln to klienci pre-paid (wzrost o 33 tys. w kwartale)), ale 6,44 mln (49,9 proc.) stanowiły w czerwcu karty klientów z umowami.