Aktualizacja: 03.09.2017 13:05 Publikacja: 03.09.2017 12:55
Foto: Materiały Producenta
Foto: Materiały Producenta
Foto: materiały prasowe
Foto: materiały prasowe
Foto: materiały prasowe
Foto: materiały prasowe
Foto: materiały prasowe
Pierwsze wrażenie jest... dziwne. Przeprowadzony niedawno lifting jednego z najpopularniejszych modeli z gamy Suzuki zmienił go z auta prawie bez wyrazu w samochód, którego nie sposób nie zauważyć. A to za sprawą charakternego, rzadko żebrowanego, dużego jak na kompaktowe wymiary samochodu grilla, który zdominował przód. Trzeba się z tym oswoić, tym bardziej, że zmiany z tyłu były bardzo delikatne co sprawia, że kontrast jest spory. Pod maską testowego modelu znalazła się słabsza z dwóch jednostek, z jakimi oferuje swój model Suzuki - turbodoładowany benzynowiec 1.0 BosterJet o mocy 112 KM (mocniejszy, 1.4 BoosterJet, ma 140 KM). Do tego pięciobiegowa, ręczna skrzynia. Pierwsza myśl – nie ma szans na dobrą jazdę. Przyznaję, bardzo się pomyliłem.
Podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach chcemy rozmawiać o jeszcze silniejszym partnerstwie po...
Właściwe techniki prowadzenia auta pozwalają zredukować zużycie paliwa nawet o 25%. Oprócz tego, co jest równie...
Dzięki dyrektywie Women on Boards już we wszystkich krajach zwiększy się różnorodność płci we władzach. Na tej z...
Dwa dni, 44 wystąpienia, panele i dyskusje oraz ponad 700 uczestników – tak wyglądał VII Krajowy Kongres Forów S...
Na tegorocznych rekordowych targach Agrotech wspólne stoisko „Wieści Rolniczych” i „Rzeczpospolitej” stało się o...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas