W końcu września na rynku usług bankowych pojawiła się nowa marka – EnveloBank, do którego produkty finansowe dostarcza Bank Pocztowy.
– Wchodzimy na rynek z serwisem RWD przygotowanym zgodnie z aktualnymi trendami oraz z nowoczesnym rozwiązaniem mobilnym. Wyróżniki EnveloBanku takie jak kalendarz, moduł faktur, przejrzystość oraz intuicyjność serwisu sprawią, że klienci odczują satysfakcję z tego, że do nas dołączyli – mówi Paweł Dudek, szef projektu EnveloBanku.
Nowy bank został stworzony z myślą o młodym pokoleniu, które ceni sobie mobilne rozwiązania i chce mieć dostęp do konta z dowolnego miejsca na świecie. Ma pomóc Bankowi Pocztowemu zerwać ze stereotypem banku dla ludzi starszych, którzy obsługiwani są w placówkach Poczty Polskiej.
Czy warto się zainteresować
Sprawdziliśmy, na ile konkurencyjna jest nowa oferta EnveloBanku.