Odpowiedzialne podejście do realizowanych procesów biznesowych w sposób wielowymiarowy wywiera pozytywny wpływ na otoczenie zewnętrzne, budując dobry wizerunek firmy u inwestorów, partnerów biznesowych i klientów – tłumaczy biuro prasowe PKP Cargo.
Wspierają kierowców, kurierów, strażaków, miłośników historii
Od ponad 16 lat PKP Polskie Linie Kolejowe prowadzą kampanię społeczną „Bezpieczny przejazd", bo blisko 99 proc. wypadków na przejazdach kolejowo-drogowych powodują nieostrożni kierowcy.
Najpierw były akcje wakacyjne, a od dziesięciu lat już przez cały rok. – Wspieraliśmy też instruktorów nauki jazdy w szkoleniach i kurierów. Kampania „Bezpieczny przejazd" to jedna z największych tego typu inicjatyw w Europie – chwali się Mirosław Siemieniec, rzecznik PKP PLK.
Spółka działa też na rzecz szkół, strażaków czy pasjonatów historii kolei.