Aktualizacja: 27.05.2017 13:13 Publikacja: 27.05.2017 10:35
Foto: Fotorzepa, Bartek Sadowski
Jak podaje serwis MIT Technology Review, możliwość połączenia danych o tym, jakie reklamy są nam pokazywane w sieci i danych o zakupach w zwykłych sklepach umożliwi Google wykonanie dużego skoku w kwestii skuteczności reklam.
Gdy reklamodawcy zobaczą, że konsumenci odwiedzili ich lokal i kupili produkt dzięki reklamom Google'a, będą jeszcze chętniej wydawać pieniądze na kampanie reklamowe online.
Egzamin ósmoklasisty 2025 - dzień pierwszy. Uczniowie ósmych klas szkół podstawowych zmagali się dzisiaj z język...
Egzamin ósmoklasisty 2025 - dzień drugi. Uczniowie ósmych klas szkół podstawowych zmagali się dzisiaj z zadaniam...
Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej będzie reprezentować Polskę w kontaktach z Komisją Europejską i unijnym...
Wniosek o zmianę miejsca głosowania można składać już na 44 dni przed dniem wyborów, nie później jednak niż trze...
Kandydującego w wyborach prezydenckich z poparciem PiS Karola Nawrockiego do sądu za naruszenie dóbr osobistych...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas