Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 27.05.2017 13:13 Publikacja: 27.05.2017 10:35
Foto: Fotorzepa, Bartek Sadowski
Jak podaje serwis MIT Technology Review, możliwość połączenia danych o tym, jakie reklamy są nam pokazywane w sieci i danych o zakupach w zwykłych sklepach umożliwi Google wykonanie dużego skoku w kwestii skuteczności reklam.
Gdy reklamodawcy zobaczą, że konsumenci odwiedzili ich lokal i kupili produkt dzięki reklamom Google'a, będą jeszcze chętniej wydawać pieniądze na kampanie reklamowe online.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Zasiłek opiekuńczy, przyznawany zazwyczaj na opiekę nad chorym dzieckiem, przysługuje także w przypadku innego c...
Podstawą wpisu w księdze wieczystej nie może być odpis dokumentu poświadczonego za zgodność z oryginałem przez n...
W piątek zakończyły się negocjacje płacowe w ramach Rady Dialogu Społecznego ( RDS). Nie przyniosły one jednak o...
Prawnicy uważają, że przez podważanie istnienia komór gazowych w obozie Auschwitz, europoseł Grzegorz Braun moż...
Minister rodziny, pracy i polityki społecznej Agnieszka Dziemianowicz-Bąk odniosła się do postulatu rzecznik pra...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas