#RZECZoBIZNESIE: Krzysztof Blusz: Kampania Brexitowa w Wielkiej Brytanii to nie kampania argumentów

Dyskurs na temat wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej jest prowadzony w sposób antyintelektualny – twierdzi Krzysztof Blusz, wiceprezes WiseEuropa.

Publikacja: 20.06.2016 12:23

Krzysztof Blusz, wiceprezes WiseEuropa.

Krzysztof Blusz, wiceprezes WiseEuropa.

Foto: Ekonomia.rp.pl

– Przy okazji tego referendum mówi się dużo o suwerenności Wielkiej Brytanii, niezależności, o migracji – mówi Blusz, który uważa, że dyskusja na temat ewentualnego Brexitu jest w WB za mało merytoryczna.

Czy wyjście WB z UE będzie dla niej szkodliwe? – Brytyjczycy to naród kupców – mówi Blusz.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Dane gospodarcze
Nowe dane GUS. Nominalny PKB Polski podwoił się w niecałą dekadę
Dane gospodarcze
Ekonomiści Credit Agricole BP z najcelniejszym scenariuszem
Dane gospodarcze
Kiedy Fed może powrócić do obniżek stóp procentowych?
Dane gospodarcze
Prezes NBP Adam Glapiński: Wątpliwa kolejna obniżka stóp procentowych w czerwcu
Dane gospodarcze
Pośpieszne zakupy w USA w marcu. Powstał rekordowy deficyt bilansu handlowego