#RZECZoBIZNESIE: Krzysztof Blusz: Kampania Brexitowa w Wielkiej Brytanii to nie kampania argumentów

Dyskurs na temat wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej jest prowadzony w sposób antyintelektualny – twierdzi Krzysztof Blusz, wiceprezes WiseEuropa.

Publikacja: 20.06.2016 12:23

Krzysztof Blusz, wiceprezes WiseEuropa.

Krzysztof Blusz, wiceprezes WiseEuropa.

Foto: Ekonomia.rp.pl

– Przy okazji tego referendum mówi się dużo o suwerenności Wielkiej Brytanii, niezależności, o migracji – mówi Blusz, który uważa, że dyskusja na temat ewentualnego Brexitu jest w WB za mało merytoryczna.

Czy wyjście WB z UE będzie dla niej szkodliwe? – Brytyjczycy to naród kupców – mówi Blusz.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Dane gospodarcze
Inflacja w listopadzie jednak wyższa. GUS zrewidował dane
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Dane gospodarcze
Małe chwile radości dla kredytobiorców walutowych. Stopy procentowe w dół
Dane gospodarcze
Inflacja w USA zgodna z prognozami, Fed może ciąć stopy
Dane gospodarcze
Dług publiczny Polski pobił kolejny rekord
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Dane gospodarcze
Kolejni członkowie RPP mówią w sprawie stóp procentowych inaczej niż Glapiński