Aktualizacja: 04.09.2018 21:00 Publikacja: 04.09.2018 21:00
Platformy internetowe wspierają rozwój nie tylko dużych sieciówek, ale i małych restauracji
Foto: AdobeStock
PizzaPortal.pl, Pyszne.pl czy UberEats.com to dziś jedne z najbardziej popularnych platform do zamawiania jedzenia online. Wciąż powstają także nowe. Eksperci nie mają wątpliwości, że sprzedaż za pośrednictwem takich witryn będzie rosła.
Po pierwsze dlatego, że są bardzo atrakcyjne dla klientów. W jednym miejscu gromadzone są wszelkie dane na temat restauracji: menu, ceny, opinie innych użytkowników, a także czas potrzebny na realizację zamówienia. Dla konsumentów ważna jest również możliwość płacenia za posiłki przez internet. Z drugiej strony taka forma relacji z klientem opłaca się właścicielom lokali gastronomicznych, którzy nie muszą martwić się o zatrudnienie dostawców – posiłki rozwożą zewnętrzni pracownicy.
Deweloper uregulował majowe odsetki w terminie i w pełnej kwocie. Wkrótce kolejne terminy płatności.
Zarysowana na początku kwietnia przez szefa NBP perspektywa obniżek stóp poniosła notowania części deweloperów....
GTC rozważa sprzedaż części kupionych w Niemczech mieszkań z przebitką lub inwestycje w podniesienie wartości.
Niecałe dwa lata po zakupie polskiej części Nexity deweloper przejmuje aktywa kolejnego francuskiego dewelopera....
Organizacje reprezentujące firmy branży budowlanej domagają się od ministra infrastruktury zwiększenia limitu wa...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas