Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 10.01.2018 16:48 Publikacja: 10.01.2018 16:31
Foto: Bloomberg
Jak podał w środę Instytut Monitorowania Mediów, w ostatnim miesiącu minionego roku wydatki na reklamę Skody sięgnęły 9,2 miliona złotych. Na drugim miejscu znalazł się Volkswagen, który wydał 7,5 mln zł, natomiast trzeci w rankingu wydatków był Citroen z kwotą 6,2 mln zł. Kolejne miejsca zajęły dwie marki premium: Mercedes oraz Lexus. Pierwszy wydał w grudniu 4,9 mln zł, drugi – 4,7 mln zł.
W całej branży 79 proc. wydatków dotyczyło reklamowania samochodów osobowych. Po 4 proc. przeznaczano na reklamę samochodów dostawczych oraz autoryzowanych serwisów, po 3 proc. – na części samochodowe oraz na reklamowanie samej sprzedaży samochodów.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Październik będzie gorącym miesiącem w imperium Polsatu pogrążonym w rodzinnym sporze. Rusza ciąg zgromadzeń akc...
Spółki Skarbu Państwa notują silne wzrosty, Francja rozważa zawieszenie reformy emerytalnej, a PGZ może wesprzeć...
Szwecja zgłosiła kandydaturę Jespera Brodina, byłego prezesa meblowego giganta IKEA, na stanowisko komisarza ONZ...
W Egipcie podpisano porozumienie pokojowe kończące konflikt w Strefie Gazy. Apple uruchamia elektrownię wiatrową...
Uczestnicy debaty zgodnie ostrzegali przed nieproporcjonalnym charakterem nowelizacji ustawy o krajowym systemie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas