Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 10.01.2018 16:48 Publikacja: 10.01.2018 16:31
Foto: Bloomberg
Jak podał w środę Instytut Monitorowania Mediów, w ostatnim miesiącu minionego roku wydatki na reklamę Skody sięgnęły 9,2 miliona złotych. Na drugim miejscu znalazł się Volkswagen, który wydał 7,5 mln zł, natomiast trzeci w rankingu wydatków był Citroen z kwotą 6,2 mln zł. Kolejne miejsca zajęły dwie marki premium: Mercedes oraz Lexus. Pierwszy wydał w grudniu 4,9 mln zł, drugi – 4,7 mln zł.
W całej branży 79 proc. wydatków dotyczyło reklamowania samochodów osobowych. Po 4 proc. przeznaczano na reklamę samochodów dostawczych oraz autoryzowanych serwisów, po 3 proc. – na części samochodowe oraz na reklamowanie samej sprzedaży samochodów.
Ta pływająca rezydencja, o długości boiska piłkarskiego, gdzie nawet fortepian jest złoty, zostanie wystawiona n...
Chodzi o amunicję małokalibrową do pistoletów i karabinków. Skarżyska spółka właśnie zakończyła część inwestycji...
Tragiczna katastrofa lotnicza w Indiach, zaniedbania w polskim przemyśle zbrojeniowym oraz przełomowa zmiana pol...
Amerykańscy farmerzy, a także branża hotelarska i rekreacyjna mają dość przeprowadzanych przez administrację Don...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Rafał Dutkiewicz, były prezydent Wrocławia, złożył rezygnację z funkcji prezesa organizacji przedsiębiorstw. Wyb...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas