Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.01.2018 10:46 Publikacja: 14.01.2018 10:44
Foto: Bloomberg
BMW zwiększył swą sprzedaż o 4,2 proc. do 2,09 mln samochodów osobowych i sportowo-użytkowych, a Mercedes-Benz poprawił się o 9,9 proc. do 2,29 mln i drugi kolejny rok był liderem na świecie w segmencie premium. Sprzedaż aut BMW serii 1 wzrosła o 15 proc., a SUV o 9,6 proc. — Jestem przekonany, że wzrośnie znowu w 2018 r., a my zachowamy naszą rentowność i stwierdził nowy szef sprzedaży, Pieter Nota, który od 1 stycznia zajął miejsce Iana Robertsona.
Jedynie w grudniu BMW był lepszy od Mercedesa i Audi osiągając poziom 195 016 aut, wobec 193 534 (Merc.) i 180 250 (Audi). W całym roku ta ostatnia firma poprawiła się o 0,6 proc. do rekordowych 1,88 mln sztuk, korzystając ze skoku o 34 proc. w grudniu w Chinach, na jej największym rynku.
Gaz ziemny nadal pozostanie podstawowym paliwem uzupełniającym europejski, coraz bardziej zielony miks energetyc...
Wkrótce będziemy omawiać 13. pakiet deregulacyjny. Mamy już 350 propozycji zmian w przepisach, z tego 150 skiero...
Ta pływająca rezydencja, o długości boiska piłkarskiego, gdzie nawet fortepian jest złoty, zostanie wystawiona n...
Chodzi o amunicję małokalibrową do pistoletów i karabinków. Skarżyska spółka właśnie zakończyła część inwestycji...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Tragiczna katastrofa lotnicza w Indiach, zaniedbania w polskim przemyśle zbrojeniowym oraz przełomowa zmiana pol...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas