Reklama

Zarabiają miliony na sprzedaży brzydkich swetrów na Gwiazdkę

Bracia Fred i Mark Hajjar zasłynęli ze sklepu internetowego, w którym sprzedają „Brzydkie Świąteczne Swetry”. Dziś zarabiają na nich miliony.

Aktualizacja: 14.12.2019 13:24 Publikacja: 13.12.2019 16:58

Zarabiają miliony na sprzedaży brzydkich swetrów na Gwiazdkę

Foto: www.uglychristmassweater.com

ala

Fred i Mark Hajjar są twórcami aż zaskakująco popularnej strony internetowej UglyChristmasSweater.com, na której sprzedają - jak sami przyznają - brzydkie swetry na święta. Początkowo były to wszelkiego rodzaju pulowery z choinkami, reniferami czy Świętym Mikołajem - kolorowe, niezbyt wymyślne, w stylu starych wyciągniętych „babcinych” swetrów - czyli ubrania, które często dostajemy pod choinkę, a potem wstydzimy się nawet chodzić w nich po domu, ale żeby nie zrobić przykrości rodzinie i tak to robimy.

Czytaj także:  Świąteczne swetry szkodzą środowisku, twierdzą ekolodzy 

Okazało się jednak, że w trwającej hipsterskiej modzie fanów „brzydkich” świątecznych swetrów jest więcej, niż by się mogło wydawać. Sklep braci Hajjar zyskał ogromne zainteresowanie internautów i z roku na rok poszerza swoją działalność, nawiązując współpracę z innymi firmami. Obecnie UglyChristmasSweater.com współpracuje z dziewięcioma markami, dzięki czemu na zabawnej konfekcji zaczęły pojawiać się motywy z bajek i reklam, a także… dania fastfoodowych restauracji.

Hitem w tym roku stał się pulower z kanapką z kurczakiem sieci Popeyes. UglyChristmasSweater.com wystawiło go na sprzedaż w środę rano, a do wieczora klienci wykupili już wszystkie wyprodukowane egzemplarze, których było tysiąc.

Foto: Emily Frank

Reklama
Reklama

Wielką popularnością cieszy się też odzież z homarem restauracji Red Lobster. Oprócz nich na swetrach widnieją między innymi Flo z reklam Progressive Insurance, maskotka Pillsbury firmy General Mills, dżin marki Aviation American Gin, należącej do aktora Ryana Reynoldsa, a także znany gracz Fortnite’a o pseudonimie Ninja.

Fred i Mark Hajjar założyli sklep UglyChristmasSweater.com w 2012 r. z kapitałem w wysokości 5 tys. dol. - podaje CNN. W pierwszym roku sprzedaż wyniosła 40 tys. dol., a w kolejnym urosła o 300 proc. W tym roku bracia prognozują, że sprzedaż ich „brzydkich” swetrów sięgnie 6 mln dol. Firma zatrudnia obecnie 65 pracowników. Większość jej ubrań wytwarzana jest w Chinach, a niektóre w fabryce w Michigan.

Biznes
Asseco bije rekordy wyników. Czy inwestorzy mogą liczyć na kolejną hossę?
Biznes
Asseco pokazuje wyniki. Polska noga rośnie najmocniej
Biznes
Polska gospodarka przyspiesza, fundusze obligacji, chmurowy sojusz Amazon–Google
Biznes
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biznes
Zaproszenie AfD było błędem. Związek Przedsiębiorców Rodzinnych koryguje stanowisko
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama