Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
W kwietniu eksperci z Sabre Corp. wydali coroczny raport, w którym przewidują trendy technologiczne, które wpłyną na branżę „travel" na przestrzeni następnej dekady. Kluczowa ma być automatyzacja. Postępy w dziedzinie sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego oferują nowe możliwości dla elektronicznych usług. Obecna pojemność poznawcza i obliczeniowa maszyn zapewnia szeroki wachlarz korzyści dla dostawców usług w branży turystycznej. Są także dla nich wyzwaniem, wymuszającym konieczność przemyślenia i przedefiniowania swoich działań. Dla przykładu, już teraz piloci komercyjni podczas wielu lotów aktywnie sterują samolotem przez zaledwie trzy do siedmiu minut. Za pozostałą część trasy odpowiada autopilot. Jak każda technologia, od czasu do czasu automatyzacja również kończy się niepowodzeniem. Awarie te mogą zaś zostać zatrzymane tylko przez operatora. Problem w tym, że pracownicy pozbawieni praktyki mogą nie podołać takiemu zadaniu. Efekt ten jest znany jako paradoks automatyzacji.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Rośnie liczba firm, które są przygotowane finansowo na nieprzewidziane kłopoty. Niemal co czwarta firma nie ma ż...
Komisja Europejska chce uderzyć w rosyjską ropę i banki, Moody’s obniża perspektywę ratingu Polski, a cyberatak...
Frekwencja w kinach w Polsce po słabszym półroczu znowu rośnie - wynika z danych zebranych przez "Rzeczpospolitą...
Indyjski regulator rynku giełdowego oddalił zarzuty manipulacji akcjami i oszustw finansowych wobec miliardera G...
PFR Ventures przeznacza aż 240 mln zł na innowacje – pieniądze trafią do trzech nowych funduszy VC. Na rynek tra...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas