Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W kwietniu eksperci z Sabre Corp. wydali coroczny raport, w którym przewidują trendy technologiczne, które wpłyną na branżę „travel" na przestrzeni następnej dekady. Kluczowa ma być automatyzacja. Postępy w dziedzinie sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego oferują nowe możliwości dla elektronicznych usług. Obecna pojemność poznawcza i obliczeniowa maszyn zapewnia szeroki wachlarz korzyści dla dostawców usług w branży turystycznej. Są także dla nich wyzwaniem, wymuszającym konieczność przemyślenia i przedefiniowania swoich działań. Dla przykładu, już teraz piloci komercyjni podczas wielu lotów aktywnie sterują samolotem przez zaledwie trzy do siedmiu minut. Za pozostałą część trasy odpowiada autopilot. Jak każda technologia, od czasu do czasu automatyzacja również kończy się niepowodzeniem. Awarie te mogą zaś zostać zatrzymane tylko przez operatora. Problem w tym, że pracownicy pozbawieni praktyki mogą nie podołać takiemu zadaniu. Efekt ten jest znany jako paradoks automatyzacji.
Szczyt Unii Europejskiej kończy się bez porozumienia w sprawie nowych sankcji na Rosję. Biznes coraz mocniej dom...
Przy okazji szczytu NATO w Hadze oficjalnie potwierdzono, że wojska sojusznicze wzmocnią wschodnią flankę na pół...
Warszawa odnotowała rekordową liczbę odwiedzających. W ubiegłym roku stolicę Polski gościło niemal 21 milionów o...
Kurs akcji koncernu Nvidia przebił poziom ze styczniowego szczytu. Papiery tej spółki stały się rekordowo drogie...
Państwa członkowskie NATO zobowiązują się do podniesienia wydatków obronnych. MZ rozważa zakaz sprzedaży alkohol...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas