Cherrypick Games testuje swoją największą grę

Produkcja „My Beauty Spa: Stars & Stories" trafiła do fazy soft-launch. Pierwsze przeprowadzone przez studio testy, wypadły znacznie powyżej oczekiwań - informuje deweloper.

Aktualizacja: 01.08.2018 11:03 Publikacja: 01.08.2018 10:47

Cherrypick Games testuje swoją największą grę

Foto: materiały prasowe

Akcje Cherrypick Games w środę przed południem drożeją o 3 proc. Spółka podała, że jej nowa gra bazuje na sprawdzonych założeniach najbardziej znanego tytułu studia – „My Hospital", który odniósł sukces. Deweloper liczy, że „My Beauty Spa: Stars & Stories" podzieli ten scenariusz.

Spółka informuje, że jeszcze przed wprowadzeniem gry do fazy testów sprawdziła zainteresowanie graczy tytułem, wyświetlając reklamę w wybranych kanałach. Podkreśla, że wyniki okazały się ponad dwukrotnie lepsze od średniej dla tego typu produktów. Engagement rate (wskaźnik pokazujący zainteresowanie graczy), wyniósł aż 97 proc., natomiast click to install rate (procent użytkowników, którzy chcieli pobrać grę, widząc jej reklamę), ukształtował się na poziomie 67 proc.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca