Reklama
Rozwiń

Cherrypick Games testuje swoją największą grę

Produkcja „My Beauty Spa: Stars & Stories" trafiła do fazy soft-launch. Pierwsze przeprowadzone przez studio testy, wypadły znacznie powyżej oczekiwań - informuje deweloper.

Aktualizacja: 01.08.2018 11:03 Publikacja: 01.08.2018 10:47

Cherrypick Games testuje swoją największą grę

Foto: materiały prasowe

Akcje Cherrypick Games w środę przed południem drożeją o 3 proc. Spółka podała, że jej nowa gra bazuje na sprawdzonych założeniach najbardziej znanego tytułu studia – „My Hospital", który odniósł sukces. Deweloper liczy, że „My Beauty Spa: Stars & Stories" podzieli ten scenariusz.

Spółka informuje, że jeszcze przed wprowadzeniem gry do fazy testów sprawdziła zainteresowanie graczy tytułem, wyświetlając reklamę w wybranych kanałach. Podkreśla, że wyniki okazały się ponad dwukrotnie lepsze od średniej dla tego typu produktów. Engagement rate (wskaźnik pokazujący zainteresowanie graczy), wyniósł aż 97 proc., natomiast click to install rate (procent użytkowników, którzy chcieli pobrać grę, widząc jej reklamę), ukształtował się na poziomie 67 proc.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Trump straszy UE, Ryanair wraca do Modlina, KE planuje nowe podatki
Biznes
Będzie drastyczna unijna podwyżka akcyzy na papierosy? Okoniem staje Szwecja
Biznes
Cenny ręcznik z Wimbledonu. Iga Świątek rozsławiła nie tylko kluski z truskawkami
Biznes
Polskie start-upy bez pieniędzy, odbudowa Ukrainy i współpraca Paryża z Londynem
Biznes
Pepco więcej sprzedaje i rusza ze skupem akcji
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama