Reklama

Biznes dał na sport ponad miliard

Rok 2019 przyniósł rekord. Zbliżające się igrzyska i Euro 2020 to kolejne okazje do wzrostu wydatków na sponsoring sportu.

Aktualizacja: 30.12.2019 06:21 Publikacja: 29.12.2019 21:00

Drużyna Resovii wspierana przez Asseco

Drużyna Resovii wspierana przez Asseco

Foto: fot. mat.pras.

W 2019 roku wartość rynku sponsoringu sportowego w Polsce po raz pierwszy w historii przekroczyła miliard złotych. Tym samym w porównaniu z również rekordowym 2018 r. wzrosła o 13 proc. – wynika z wstępnych szacunków firmy badawczo-doradczej Sponsoring Insight. Według niej tak duża zwyżka wiąże się głównie z nowymi kontraktami sponsoringowymi zawieranymi przez marki reprezentujące branże paliwową i zakładów wzajemnych.

Czytaj także: Rosną wydatki biznesu na wspieranie sportu

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Patronat Rzeczpospolitej
Horizon4Poland’25 – największy matchmaking w Polsce!
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biznes
Nvidia przebija 5 bln dol., USA tną siły w Europie, Francja kontra Big techy
Biznes
Rosjanie nie chcą wypoczywać w Królewcu, boją się wojny i drożyzny
Biznes
Między transparentnością a ochroną przed nadużyciami
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Materiał Partnera
11 wież Eiffla czekolady rocznie
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama