Reklama

Biznes dał na sport ponad miliard

Rok 2019 przyniósł rekord. Zbliżające się igrzyska i Euro 2020 to kolejne okazje do wzrostu wydatków na sponsoring sportu.

Aktualizacja: 30.12.2019 06:21 Publikacja: 29.12.2019 21:00

Drużyna Resovii wspierana przez Asseco

Drużyna Resovii wspierana przez Asseco

Foto: fot. mat.pras.

W 2019 roku wartość rynku sponsoringu sportowego w Polsce po raz pierwszy w historii przekroczyła miliard złotych. Tym samym w porównaniu z również rekordowym 2018 r. wzrosła o 13 proc. – wynika z wstępnych szacunków firmy badawczo-doradczej Sponsoring Insight. Według niej tak duża zwyżka wiąże się głównie z nowymi kontraktami sponsoringowymi zawieranymi przez marki reprezentujące branże paliwową i zakładów wzajemnych.

Czytaj także: Rosną wydatki biznesu na wspieranie sportu

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Premier Donald Tusk wskazał nowego prezesa UKE. Teraz zagłosuje Sejm
Biznes
Upadek rządu we Francji, drony nad Polską i apel producentów aut elektrycznych
Biznes
Nie ma przedsiębiorczości bez stabilności
Biznes
USA zwiększą presję na Rosję? Koszty braku zaufania i kara UE dla Google
Biznes
Pozytywne zaskoczenia w wynikach spółek
Reklama
Reklama