Reklama
Rozwiń

Biznes dał na sport ponad miliard

Rok 2019 przyniósł rekord. Zbliżające się igrzyska i Euro 2020 to kolejne okazje do wzrostu wydatków na sponsoring sportu.

Aktualizacja: 30.12.2019 06:21 Publikacja: 29.12.2019 21:00

Drużyna Resovii wspierana przez Asseco

Drużyna Resovii wspierana przez Asseco

Foto: fot. mat.pras.

W 2019 roku wartość rynku sponsoringu sportowego w Polsce po raz pierwszy w historii przekroczyła miliard złotych. Tym samym w porównaniu z również rekordowym 2018 r. wzrosła o 13 proc. – wynika z wstępnych szacunków firmy badawczo-doradczej Sponsoring Insight. Według niej tak duża zwyżka wiąże się głównie z nowymi kontraktami sponsoringowymi zawieranymi przez marki reprezentujące branże paliwową i zakładów wzajemnych.

Czytaj także: Rosną wydatki biznesu na wspieranie sportu

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Polskie start-upy bez pieniędzy, odbudowa Ukrainy i współpraca Paryża z Londynem
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Biznes
Pepco więcej sprzedaje i rusza ze skupem akcji
Biznes
102 przypadki konfiskaty prywatnych majątków w Rosji. Miliardy dolarów na wojnę
Biznes
Największy atak na Ukrainę, InPost z kolejnym przejęciem, Polska celem hakerów
Biznes
Czy grozi nam cybernetyczna kapitulacja? Wojna w internecie się nasila
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama