Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.10.2018 09:11 Publikacja: 12.10.2018 22:02
Foto: Evianwater, Instagram
Pochodząca z Włoch znana blogerka i projektantka mody z pewnością nie takiej reakcji publiczności oczekiwała, kiedy zdecydowała się na stworzenie własnej marki wody mineralnej. Chiara Ferragni (31 lat) podpisała w tym celu umowę z francuską firmą Evian, należącą do koncernu Danone. Efektem współpracy jest limitowana wersja wody pitnej, sprzedawana w szklanych butelkach z autorskimi ilustracjami i autografem blogerki… za „jedyne” 8 euro, czyli ok. 34,43 zł.
O zadziwiająco drogiej wodzie w błyskawicznym tempie zrobiło się głośno w całych Włoszech. Ferragni wywołała powszechne oburzenie i została szeroko krytykowana nawet przez osoby, które wcześniej pewnie nic o niej nie słyszały. Wiele osób zarzuciło jej hipokryzję i niemoralność, wskazując, że sprzedawana przez nią woda w rzeczywistości niczym nie różni się od swoich znacznie tańszych odpowiedników. Niektórzy internauci postanowili również uświadomić blogerkę, że na południe od Morza Śródziemnego mnóstwo osób cierpi na brak dostępu do wody pitnej, więc jej manewr marketingowy jest w tym kontekście szczególnie niestosowny.
Warren Buffett przekazał kolejne 6 miliardów dolarów w akcjach Berkshire Hathaway na rzecz Gates Foundation i cz...
Portugalska prokuratura i służba wywiadu finansowego prowadzą dochodzenie w sprawie prania pieniędzy i naruszeni...
Umowę kredytową na 3,7 mld zł podpisał z konsorcjum banków Światłowód Inwestycje, joint venture Orange Polska i...
Szczyt Unii Europejskiej kończy się bez porozumienia w sprawie nowych sankcji na Rosję. Biznes coraz mocniej dom...
Przy okazji szczytu NATO w Hadze oficjalnie potwierdzono, że wojska sojusznicze wzmocnią wschodnią flankę na pół...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas