Reklama
Rozwiń
Reklama

Partner w biznesie czy obóz przetrwania

Jaki jest marketing, a jaki być powinien? To luksus w firmie czy konieczność? Aż 80 proc. szefów spółek nie ufa marketerom. Dlaczego?

Publikacja: 10.01.2019 20:00

Partner w biznesie czy obóz przetrwania

Foto: Rzeczpospolita

– Brak zaufania bierze się z braku wiedzy – mówi Piotr Golczyk, autor książki „Jak zbudować efektywny dział marketingu", wydanej przez Wydawnictwo Novae Res. Według danych, które przytacza, aż 80 proc. szefów firm mało wie o marketingu albo posługuje się nieprawdą. Prezesi, dyrektorzy pogrążeni we wskaźnikach i wyliczeniach nie rozumieją specyfiki marketingu, w którym trudno o mierzalne wyniki. Produkcję można zaplanować co do sztuki, a projekt marketingowy udaje się albo nie. Dlatego współpraca szefów z marketerami bywa trudna, nawet do tego stopnia, że, jak mówi autor, działalność marketingu w firmie przypomina obóz przetrwania.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Dziennikarka „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” wyróżniona nagrodą „ESG Angels”
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biznes
InPost wspiera polską AI, słabe kredyty w Polsce i kłopoty rosyjskich firm
Biznes
Jak skutecznie budować długofalową siłę marki
Biznes
Centra handlowe jako przestrzeń dla młodych
Biznes
Kluczowa rola nauki i biznesu w zapewnianiu bezpieczeństwa
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama