Reklama
Rozwiń
Reklama

Partner w biznesie czy obóz przetrwania

Jaki jest marketing, a jaki być powinien? To luksus w firmie czy konieczność? Aż 80 proc. szefów spółek nie ufa marketerom. Dlaczego?

Publikacja: 10.01.2019 20:00

Partner w biznesie czy obóz przetrwania

Foto: Rzeczpospolita

– Brak zaufania bierze się z braku wiedzy – mówi Piotr Golczyk, autor książki „Jak zbudować efektywny dział marketingu", wydanej przez Wydawnictwo Novae Res. Według danych, które przytacza, aż 80 proc. szefów firm mało wie o marketingu albo posługuje się nieprawdą. Prezesi, dyrektorzy pogrążeni we wskaźnikach i wyliczeniach nie rozumieją specyfiki marketingu, w którym trudno o mierzalne wyniki. Produkcję można zaplanować co do sztuki, a projekt marketingowy udaje się albo nie. Dlatego współpraca szefów z marketerami bywa trudna, nawet do tego stopnia, że, jak mówi autor, działalność marketingu w firmie przypomina obóz przetrwania.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Spór o przepisy antynikotynowe na szczycie WHO w Genewie
Biznes
Superman #1 z pierwszego nakładu DC najdroższym komiksem w historii
Biznes
Autoportret Fridy Kahlo sprzedany za 55 mln dolarów. To rekord dla dzieła stworzonego przez kobietę
Biznes
Plan USA dla Ukrainy, AI uderza w copywriterów i impas na COP30
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Biznes
Wojna Putina zatapia stocznie Rosji. Nie płacą i zwalniają
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama