Reklama

Partner w biznesie czy obóz przetrwania

Jaki jest marketing, a jaki być powinien? To luksus w firmie czy konieczność? Aż 80 proc. szefów spółek nie ufa marketerom. Dlaczego?

Publikacja: 10.01.2019 20:00

Partner w biznesie czy obóz przetrwania

Foto: Rzeczpospolita

– Brak zaufania bierze się z braku wiedzy – mówi Piotr Golczyk, autor książki „Jak zbudować efektywny dział marketingu", wydanej przez Wydawnictwo Novae Res. Według danych, które przytacza, aż 80 proc. szefów firm mało wie o marketingu albo posługuje się nieprawdą. Prezesi, dyrektorzy pogrążeni we wskaźnikach i wyliczeniach nie rozumieją specyfiki marketingu, w którym trudno o mierzalne wyniki. Produkcję można zaplanować co do sztuki, a projekt marketingowy udaje się albo nie. Dlatego współpraca szefów z marketerami bywa trudna, nawet do tego stopnia, że, jak mówi autor, działalność marketingu w firmie przypomina obóz przetrwania.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Co dalej z prezesem UKE? Zanosi się na bezkrólewie
Biznes
Antydronowa gorączka, porozumienie ws. TikToka i chińskie elektryki z UE
Biznes
Polska wstrzymuje eksport z Chin, PGZ z licencją na amunicję 155 mm
Biznes
Politechnika Warszawska sprzedaje technologie
Biznes
Mercedes-Benz chce zarejestrować markę w Rosji. Dlaczego robi to teraz?
Reklama
Reklama