Po dwóch latach od wprowadzenia pakietu konwergentnego Orange Love Orange Polska zdecydował się na odświeżenie produktu. Z punktu widzenia marketingowego nowa odsłona Orange Love, pakietów, z których korzysta 1,2 mln klientów indywidualnych telekomu, zbudowana została wokół usługi płatnej telewizji.
W końcu grudnia korzystało z niej 943 tys. abonentów operatora i była to jedna z rosnących linii produktowych. W rok grono abonentów płatnej telewizji Orange Polska powiększyło się o 95 tys. Natomiast grono użytkowników telewizji posiadających pakiet urosło o 174 tys. do 725 tys. W przeciwieństwie do Play Communications grupa Orange stawia nadal na telewizję linearną. Jak tłumaczył Mariusz Gaca, wiceprezes Orange Polska ds. rynku masowego, nadal 95 proc. Polaków ogląda telewizję tradycyjną, a czas spędzany przez telewizorem to nadal około 4 godzin dziennie. To nie oznacza, że w pakietach nie ma serwisów OTT – pojawia się HBO Go.
Według Gacy nowa oferta Orange Love nastawiona jest na zwiększenie średniego przychodu od użytkownika w miesiącu (tzw. ARPU). Dowodem na to ma być poszerzenie palety pakietów konwergentnych telekomów o dwa droższe, obejmujące internet domowy, abonament komórkowy, płatną telewizję: za 149,9 zł (pakiet Extra) oraz za 219 zł (pakiet Premium).
Pierwszy z nich obejmuje internet domowy, w tym światłowód wraz ze Smart Wi-Fi, 168 kanałów telewizji (w tym 100 w jakości HD i treści w jakości 4K), a także usługę Orange TV Go, czyli dostęp do telewizji Orange na urządzeniach mobilnych. W ofercie telewizyjnej są m.in. Eleven Sports i Polsat Sport HD.
W droższym jest 181 kanałów telewizyjnych (113 w jakości HD) i VOD w jakości 4K, mobilny dostęp do wybranych treści w Orange TV GO oraz HBO GO. W ramach pakietusą m.in. wszystkie kanały Canal+ i HBO.