Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.03.2019 16:49 Publikacja: 07.03.2019 16:41
Foto: Adobe Stock
Po dwóch latach od wprowadzenia pakietu konwergentnego Orange Love Orange Polska zdecydował się na odświeżenie produktu. Z punktu widzenia marketingowego nowa odsłona Orange Love, pakietów, z których korzysta 1,2 mln klientów indywidualnych telekomu, zbudowana została wokół usługi płatnej telewizji.
W końcu grudnia korzystało z niej 943 tys. abonentów operatora i była to jedna z rosnących linii produktowych. W rok grono abonentów płatnej telewizji Orange Polska powiększyło się o 95 tys. Natomiast grono użytkowników telewizji posiadających pakiet urosło o 174 tys. do 725 tys. W przeciwieństwie do Play Communications grupa Orange stawia nadal na telewizję linearną. Jak tłumaczył Mariusz Gaca, wiceprezes Orange Polska ds. rynku masowego, nadal 95 proc. Polaków ogląda telewizję tradycyjną, a czas spędzany przez telewizorem to nadal około 4 godzin dziennie. To nie oznacza, że w pakietach nie ma serwisów OTT – pojawia się HBO Go.
Wyzwania i szanse transformacji energetycznej były tematem nowego odcinka podcastu „E.ON Talks”. Uczestniczące w...
Sieć telewizyjna CNBC, powołując się na ekspertów, twierdzi, że smartfon firmy Trump Organization prawdopodobnie...
Amerykańska firma zajmująca się testami DNA, 23andMe, została ukarana grzywną w wysokości 2,31 mln funtów (około...
Już wkrótce liczba samochodów elektrycznych na polskich drogach sięgnie 100 tys. Choć to zaledwie jedna dziesiąt...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Do Inowrocławia dotarły trzy z ośmiu leasingowanych od USA śmigłowców szturmowych. To przygotowanie na dostawy a...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas