Wiosenna odnowa Orange Love z telewizją

W ofercie telekomu pojawiły się droższe pakiety konwergentne z płatną telewizją.

Aktualizacja: 07.03.2019 16:49 Publikacja: 07.03.2019 16:41

Wiosenna odnowa Orange Love z telewizją

Foto: Adobe Stock

Po dwóch latach od wprowadzenia pakietu konwergentnego Orange Love Orange Polska zdecydował się na odświeżenie produktu. Z punktu widzenia marketingowego nowa odsłona Orange Love, pakietów, z których korzysta 1,2 mln klientów indywidualnych telekomu, zbudowana została wokół usługi płatnej telewizji.

W końcu grudnia korzystało z niej 943 tys. abonentów operatora i była to jedna z rosnących linii produktowych. W rok grono abonentów płatnej telewizji Orange Polska powiększyło się o 95 tys. Natomiast grono użytkowników telewizji posiadających pakiet urosło o 174 tys. do 725 tys. W przeciwieństwie do Play Communications grupa Orange stawia nadal na telewizję linearną. Jak tłumaczył Mariusz Gaca, wiceprezes Orange Polska ds. rynku masowego, nadal 95 proc. Polaków ogląda telewizję tradycyjną, a czas spędzany przez telewizorem to nadal około 4 godzin dziennie. To nie oznacza, że w pakietach nie ma serwisów OTT – pojawia się HBO Go.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Sprawiedliwa, konkurencyjna i akceptowalna dla przedsiębiorców transformacja
Biznes
Smartfon Trumpa ma kosztować 499 dolarów. CNBC: będzie produkowany w Chinach
Biznes
Amerykańska firma ukarana w Wielkiej Brytanii. Nie zapobiegła atakowi hakerów
Biznes
Mocno przyspiesza sprzedaż aut na prąd. I to mimo braku dopłat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Biznes
Pierwsze trzy śmigłowce AH-64D Apache w Wojsku Polskim