Reklama
Rozwiń

Samorządy w walce o inwestorów

Rozpoznawalność na rynku międzynarodowym to marzenie wielu firm, ale także cel władz regionalnych. Inwestycje można przeliczać na pieniądze, ale dla samorządów nie mniej ważna jest inna kalkulacja – na nowe miejsca pracy.

Publikacja: 14.03.2019 20:00

Jak dziś buduje się markę? Jak umiejętnie się promować? – zastanawiać się będą uczestnicy EKS w Krak

Jak dziś buduje się markę? Jak umiejętnie się promować? – zastanawiać się będą uczestnicy EKS w Krakowie

Foto: AdobeStock

Strategia lokalnych władz, która ma prowadzić do budowania marki samorządu w środowisku międzynarodowym, może się opierać na różnych działaniach, począwszy od udziału w targach, organizacji misji ekonomicznych, forów i spotkań B2B. Nie od dzisiaj wiadomo też, że jednym z najlepszych ambasadorów kraju czy regionu są kultura oraz internacjonalizacja uczelni.

Podczas V Europejskiego Kongresu Samorządów w Krakowie (8–9 kwietnia) w ramach panelu „Jak zaistnieć na rynku globalnym i pozyskać zagranicznych inwestorów" będzie o tym dyskutować międzynarodowe grono przedstawicieli biznesu i samorządu, między innymi Cezary Przybylski, marszałek województwa dolnośląskiego, Marc Puyuelo, menedżer ds. promocji inwestycji zagranicznych, Catalonia Trade & Investment Agency (Hiszpania), David Ebralidze, członek zarządu, Tbilinvest (Gruzja), i Rafal Solecki, dyrektor Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes
Kolejne 180 czołgów K2 dla Polski. Jest umowa
Biznes
PGZ dostało 2,4 mld zł na produkcję amunicji 155 mm
Biznes
Alarmujące dane z przemysłu, zyskowne studia i podatkowa rewolucja Trumpa
Biznes
Alarmujące dane z przemysłu, zyskowne studia i podatkowa rewolucja Trumpa
Biznes
Wodowanie pierwszego okrętu rozpoznania „Delfin”