Reklama

Poczta Polska rzuca wyzwanie firmom ochroniarskim

Państwowy operator nie chce koncentrować się wyłącznie na rynku listów i paczkach, ale zamierza również aktywnie walczyć o segment logistyki gotówki.

Aktualizacja: 25.03.2019 15:15 Publikacja: 25.03.2019 15:11

Poczta Polska rzuca wyzwanie firmom ochroniarskim

Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz

Transport pieniędzy w asyście uzbrojonych ochroniarzy ma się stać jedną z ważnych nóg biznesowych spółki. Pocztowcy zapowiadają, że mają ambicję stać się liderem tego segmentu. Do 2023 r. chcą zdobyć udziały na poziomie 20 proc.

- Nasza strategia zakłada dążenie do osiągnięcia pozycji głównego gracza na rynku w usługach logistyki gotówki oraz uzyskanie pozycji wiodącego podmiotu dla sektora finansowego i sieci handlowych, wraz z zapewnieniem procesu rozliczeń – deklaruje Przemysław Sypniewski, prezes Poczty Polskiej (PP). – Dostosowujemy się w swojej działalności do panujących warunków i zwiększamy zakres oferowanych usług. Rynek logistyki gotówki to miejsce, w którym PP szuka dodatkowych przychodów. W swoich założeniach chcemy efektywnie poprawiać wyniki finansowe związane z tym segmentem – podkreśla Sypniewski.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
USA zwiększą presję na Rosję? Koszty braku zaufania i kara UE dla Google
Biznes
Pozytywne zaskoczenia w wynikach spółek
Biznes
Turecka turystyka łapie zadyszkę. To może być ostatni taki rok
Biznes
Program budowy F-35 zagrożony? W każdym razie już są opóźnienia
Biznes
Rekordowa grzywna dla Google od UE, Trump grozi odwetem
Reklama
Reklama