Aktualizacja: 11.08.2019 20:27 Publikacja: 11.08.2019 21:00
Foto: Adobe Stock
W tym współdziałaniu coraz częściej podkreśla się znaczenie władzy publicznej, której zadaniem jest tworzenie warunków sprzyjających rozwojowi innowacyjności. Przed samorządami coraz trudniejsze zadania, a nie pomaga im kryzys zachodniej demokracji, który według wielu analityków powinien spotkać się z odpowiedzią na wszystkich poziomach władzy – od lokalnego po europejski. Strategia lokalnych władz, która ma prowadzić do budowania marki samorządu w środowisku międzynarodowym, może się opierać na różnych działaniach, jak udział w targach, organizacja misji ekonomicznych, forów i spotkań B2B. Rozpoznawalność na rynku międzynarodowym to marzenie wielu firm, ale także cel władz regionalnych. Inwestycje można przeliczać na pieniądze, ale dla samorządów nie mniej ważna jest inna kalkulacja – przekładająca się na nowe miejsca pracy.
Brytyjski producent samochodów Jaguar Land Rover zapewnia, że nie zamierza produkować pojazdów w USA – informuje...
Ministerstwo Obrony Narodowej zawarło umowę ramową na prawie 10 tys. sztuk amunicji krążącej Warmate. Jej wartoś...
UE wprowadzi nowy pakiet sankcji na Rosję, Trump podpisuje umowy warte 243 mld dolarów w Katarze, a rolnicy w Eu...
Realizacja rządowych planów ograniczeń w dostępie do drewna może zmniejszyć łączną produkcję przemysłów: drzewne...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas