Aktualizacja: 10.12.2019 18:30 Publikacja: 10.12.2019 18:30
Foto: Bloomberg
Rosyjski rynek samochodowy był jednym z najprężniej rosnących w Europie przed ogłoszeniem w 2014 r. przez Zachód sankcji za Krym, co wraz ze spadkiem cen ropy naftowej osłabiło rubla, zmniejszyło siłę nabywczą obywateli i utrudniło kupno nowego samochodu. Zagraniczne firmy zaczęły więc zmieniać strategię.
Teraz AwtoWAZ podpisał z GM porozumienie o odkupieniu 50 proc. jego udziału w spółce, która wypuszcza auta Chevrolet Niwa z zakładu w Togliatti nad Wołgą. Rosjanie nie ujawnili szczegółów finansowych umowy, która kończy definitywnie obecność Amerykanów w montowaniu pojazdów w Rosji - podał Reuter.
Rząd Wielkiej Brytanii ogłosił „największy w historii” pakiet sankcji antyrosyjskich. Jego celem jest zwiększeni...
Zgodnie z oczekiwaniami nowym prezesem Polskiej Grupy Zbrojeniowej został Adam Leszkiewicz. Wygrał konkurs, któr...
Adam Leszkiewicz zrezygnował z pełnienia funkcji prezesa zarządu Grupy Azoty - podała spółka. Leszkiewicz w złoż...
USA i Wielka Brytania podpiszą nową umowę handlową, RPP tnie stopy procentowe, co może ożywić rynek mieszkaniowy...
NASK stworzył system do elektronicznego zarządzania dokumentacją. – Przekazanie go samorządom jest jak wrzucenie...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas