Według jednego z dostawców FAP w końcu stycznia rozpoczęły się rozmowy w sprawie realizacji zamówień na części do nowego auta. W listopadzie tego roku miałaby się rozpocząć produkcja pilotażowa ypsilona, a w lutym przyszłego roku ruszyłaby produkcja seryjna.
Rocznie w zakładach w Tychach może powstawać 100 tys. sztuk tego modelu. W branży panuje przekonanie, że tyska fabryka otrzymuje ypsilona, bo nie będzie produkować nowej wersji pandy. – Informacje dostawców Fiata potwierdzają nasze wcześniejsze przypuszczenia. Obok uruchomienia ypsilona w dalszym ciągu zostanie utrzymana w Tychach produkcja dotychczasowej pandy, a produkcja nowej ruszy we Włoszech – twierdzi Rafał Orłowski, analityk AutomotiveSuppliers.pl.
Włosi jak dotąd nie potwierdzili tego scenariusza. Także FAP milczy na ten temat. Nie wiadomo także, jak długo obecna panda byłaby produkowana w Tychach.