Reklama
Rozwiń

Spółce z Poznania opłacił się kontrakt ze znanym aktorem

Enea zdobyła tytuł marki najbardziej przyjaznej środowisku w kategorii "Dostawca energii" w ogólnoeuropejskim badaniu European Trusted Brands 2011. Ranking ten tworzy "Reader’s Digest" na podstawie opinii 33 tys. respondentów

Publikacja: 12.05.2011 15:04

Spółce z Poznania opłacił się kontrakt ze znanym aktorem

Foto: Fotorzepa, Raf Rafał Guz

Enea znalazła się w gronie laureatów nagrodzonych certyfikatem w kategorii ekologii, razem z markami takimi jak Toyota, Orlen czy Duracell.

Poznańska grupa energetyczna wyjaśnia, że budowanie społeczeństwa świadomego ekologicznie jest jednym z celów wpisanych w strategię firmy.

Ale co tak naprawdę wpływa na to jak postrzegają ją odbiorcy? W listopadzie 2010 r. firma uruchomiła kampanię reklamową z udziałem znanego aktora - Michała Żebrowskiego. Aktor został medialnym ambasadorem Enei i ma być twarzą promocyjną firmy przez co najmniej dwa lata.

Enea kreuje swój wizerunek jako spółka, która inwestuje w odnawialne źródła energii i inicjuje projekty edukacyjne informujące o możliwościach racjonalnego wykorzystywania energii elektrycznej i sposobach ochrony środowiska. W swoich materiałach Enea przekonuje, że warto żyć w zgodzie z naturą, a taki wybór nie oznacza rezygnacji z dotychczasowego komfortu.

Działania te przynoszą skutek, ponieważ konsumenci uznali Eneę za zieloną, choć tak samo jak większość firm energetycznych w Polsce wytwarza ona ponad 90 proc. energii elektrycznej z węgla, emitując tym samym duże ilości CO

Biznes
Rządowa strategia dla AI w ogniu krytyki
Biznes
Ustawa Trumpa, obawy firm transportowych, biznes przeciw unijnym regulacjom AI
Biznes
Fundacja rodzinna, czyli międzypokoleniowy skarbiec
Biznes
Microsoft zwolni 9000 pracowników, bo inwestuje w sztuczną inteligencję
Biznes
Del Monte ogłosiło upadłość. Klienci odwrócili się od konserwowanej żywności