Kanye West łączy siły z marką Gap. Obiecuje tańsze, młodzieżowe ubrania

Popularny raper chce sprzedawać odzież własnej marki na znacznie większą skalę niż dotychczas. Pomoże mu w tym marka Gap.

Aktualizacja: 27.06.2020 14:12 Publikacja: 27.06.2020 14:02

Kanye West

Kanye West

Foto: Wikimedia Commons/Attribution 3.0 Unported (CC BY 3.0)/David Shankbone

ala

Kanye West jest właścicielem własnej marki modowej Yeezy. Po odzież i obuwie zaprojektowane przez słynnego rapera od lat chętnie sięgają jego fani - oczywiście ci, których na to stać, bowiem ceny bywają kosmiczne (za oryginalne buty tej marki zapłacimy od 2000 zł do nawet 12 000 zł). Teraz Kanye West zamierza jednak rozszerzyć swoją działalność i rozpocząć sprzedaż na znacznie większą skalę.

W tym celu muzyk nawiązał współpracę z koncernem Gap, w ramach której powstanie nowa linia odzieży Yeezy-Gap. Będzie ona skierowana przede wszystkim do młodzieży, a w ofercie znajdziemy między innymi bluzy, koszulki i spodnie spod szyldu Kanye’ego Westa. Produkty mają być nowoczesne, wyszukane i - co ważniejsze dla młodych fanów muzyka - tańsze od tych, które dotychczas sprzedawał West.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Rekordowa liczba bankructw dużych firm na świecie
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Święta spędzane w Polsce coraz popularniejsze wśród zagranicznych turystów
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki