Tytuł systematycznie pnie się w rankingach sprzedaży (fani dużo wcześniej płacili za grę, żeby mieć gwarancję, że odbiorą ją już w dniu premiery) najważniejszych dystrybutorów gier komputerowych na świecie. W amerykańskim sklepie Amazon.com wczoraj po południu zajmował szóste miejsce w kategorii gier bez podziału na platformy oraz drugie, jeśli chodzi o konsolę Xbox360. W Wielkiej Brytanii (drugi na świecie po USA rynek dla konsoli Xbox360) otwierał zestawienie sprzedaży (bez podziału na platformy).
Przedstawiciele firmy CD Projekt Red, producenta gry, konsekwentnie odmawiają jednak odpowiedzi na pytania o oczekiwaną sprzedaż. „Wiedźmina 2" w wersji na komputery PC (zadebiutował 17 maja 2011 r.) kupiło do tej pory 1,1 mln fanów. Sprzedaż „Wiedźmina", który ukazał się jesienią 2007 r., przekroczyła już 2,1 mln kopii i nadal rośnie (tylko w 2011 r. kupiło go 0,4 mln graczy). Analitycy liczą, że w tym roku klienci kupić mogą 0,8 mln egzemplarzy konsolowego „Wiedźmin 2".
– Dopiero spływają do nas raporty dotyczące przedsprzedaży. Najważniejszy z rynku amerykańskiego otrzymamy dopiero 17 kwietnia – twierdzi Adam Kiciński, prezes CD Projekt Red.
Jego zdaniem pierwsze zweryfikowane dane o sprzedaży będą znane dopiero pod koniec lipca. – Wcześniej będziemy dysponowali jedynie informacjami z polskiego rynku, ale nie jest on reprezentatywny, jeśli chodzi o konsole Xbox360 – zaznacza Kiciński.
26 mln zł w ubiegłym roku, głównie na sprzedaży „Wiedźmina 2" na PC, zarobił netto CD Projekt Red