Dopiero 21 sierpnia na sklepowe półki na całym świecie trafi „Sniper 2", najnowszy produkt City Interactive. Jeszcze kilka tygodni temu przedstawiciele spółki deklarowali, że premiera gry nastąpi na przełomie II i III kwartału. Pierwotnie tytuł miał się ukazać jeszcze w III kwartale ub.r. a następnie w I kwartale tego roku. Za każdym razem poślizg był tłumaczony chęcią jak najlepszego dopracowania tytułu, żeby uniknąć niedoróbek, których sporo było w pierwszej części gry.
„Sniper 2", w przeciwieństwie do „Snipera", ukaże się jednocześnie na trzy najważniejsze platformy, czyli: PC, Xbox360 i PS3. W przypadku pierwszej części wersja na PS3 ukazała się rok po premierze wersji na PC i Xbox360, które zadebiutowały wiosną 2010 r. Do tej pory fani kupili 2,5 mln kopii „Snipera" co czyni ją jedną z najpopularniejszych polskich gier wideo w historii. „Sniper 2", jak wielokrotnie podkreślał Marek Tymiński, prezes technologicznej spółki, ma osiągnąć większą sprzedaż.
Inwestorzy pozytywnie zareagowali na fakt, że City Interactive w końcu zdecydował się podać ostateczną datę premiery „Snipera 2". Kurs firmy o godz. 14.15 zyskiwał 1,5 proc. a za papiery płacono 28,33 zł.