Reklama

Monica Bellucci reklamuje Cisowiankę Perlage

Aktorka wystąpi w filmie reklamowym polskiej wody. Będzie można go zobaczyć w telewizji na wiosnę 2013 roku

Aktualizacja: 14.09.2012 13:48 Publikacja: 14.09.2012 12:45

Monica Bellucci reklamuje Cisowiankę Perlage

Foto: Wikimedia

Włoska gwiazda ekranu ma na swoim koncie reklamy marek Cartier i Dior. Teraz zdecydowała się na współpracę z polską wodą. Polskie Zdroje, dystrybutor Cisowianki nie ujawnia wartości kontraktu z aktorką.

- Spot z udziałem Moniki Bellucci emitowany będzie w sezonie 2013 i 2014 – mówi „Rz" Katarzyna Pióro, PR menedżer Cisowianki.

Perlage to jedna z wersji marki Cisowianka, drugiej pod względem popularności wody w Polsce. W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy tego roku jej udziały w polskim rynku wody wyniosły 8,6 proc.

Dlaczego właśnie Monika Bellucci?

- Monika Bellucci to nie tylko światowej sławy aktorka, ale także ikona stylu, dobrego smaku i co ważne kobieta spełniona w życiu prywatnym: szczęśliwa żona i matka. Te wartości są bliskie naszej marce – wyjaśnia Katarzyna Pióro. Dodaje, że negocjacje nie były trudne.

Reklama
Reklama

Polskie Zdroje liczą na to, że udział gwiazdy w reklamie umocni wizerunek marki Perlage, jako – jak podkreślają - eleganckiej, pełnej klasy i dobrego smaku.

Spodziewają się też również, że zaangażowanie Moniki Bellucci pozwoli im budować wizerunek marki także poza granicami kraju.

- Przygotowujemy się do wejścia na rynki europejskie – mówi Pióro.

Bellucci dołączyła do grona zagranicznych gwiazd filmu, które reklamują polskie marki. Twarzą wódki Sobieski jest Bruce Willis, a BZ WBK Chuck Norris.

Pierwszą włoską aktorką, która promowała naszą marką była  Sophia Loren. Niemal dwie dekady zachwalał walory makaronu Malma.

Włoska gwiazda ekranu ma na swoim koncie reklamy marek Cartier i Dior. Teraz zdecydowała się na współpracę z polską wodą. Polskie Zdroje, dystrybutor Cisowianki nie ujawnia wartości kontraktu z aktorką.

- Spot z udziałem Moniki Bellucci emitowany będzie w sezonie 2013 i 2014 – mówi „Rz" Katarzyna Pióro, PR menedżer Cisowianki.

Reklama
Biznes
Spadek cen mieszkań, Prezydent przeciw wiatrakom, eksport chipów do Chin
Biznes
Smartfony stały się łatwym łupem dla cyberprzestępców
Biznes
Burza wokół KPO, sprzeciw Zełenskiego wobec planu Trumpa i kolejny rekord WIG
Biznes
Drożdż z Orange: po #Polskim5G zostały wspomnienia. I to nie najlepsze
Biznes
Rusza kwantowa rewolucja w Polsce
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama