Włoska gwiazda ekranu ma na swoim koncie reklamy marek Cartier i Dior. Teraz zdecydowała się na współpracę z polską wodą. Polskie Zdroje, dystrybutor Cisowianki nie ujawnia wartości kontraktu z aktorką.
- Spot z udziałem Moniki Bellucci emitowany będzie w sezonie 2013 i 2014 – mówi „Rz" Katarzyna Pióro, PR menedżer Cisowianki.
Perlage to jedna z wersji marki Cisowianka, drugiej pod względem popularności wody w Polsce. W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy tego roku jej udziały w polskim rynku wody wyniosły 8,6 proc.
Dlaczego właśnie Monika Bellucci?
- Monika Bellucci to nie tylko światowej sławy aktorka, ale także ikona stylu, dobrego smaku i co ważne kobieta spełniona w życiu prywatnym: szczęśliwa żona i matka. Te wartości są bliskie naszej marce – wyjaśnia Katarzyna Pióro. Dodaje, że negocjacje nie były trudne.