Rewitalizacja śląskiej linii ma zakończyć się do 30 listopada  2013 roku. Rozpatrywane będą tylko oferty zabezpieczone wadium w wysokości 893 tys. zł.

1  mld zł co najmniej na tyle są wyceniane  oferty w  trwających przetargach   PKP Polskich Linii Kolejowych

Kilka dni później, 18 marca, mija z kolei termin na zgłoszenie się do przetargu na zaprojektowanie i przeprowadzenie prac  budowlanych związanych z rewitalizacją torów Bydgoszcz Główna – Tczew.  Wartość prac PKP Polskie Linie Kolejowe wyceniły na ponad 50 mln euro. Dzień później  upływa termin dla firm, które chcą ubiegać się o kontrakt na wykonanie dokumentacji projektowej i przetargowej  na remont  mostów i kładek na linii kolejowej Czerwieńsk – Zielona Góra. Kontrakt szacowany jest na ok.  600 tys. zł i ma zakończyć się w połowie listopada 2013 roku.

Na około 150  mln zł  wyceniane   są z kolei prace w ramach modernizacja trasy z Dolnej Odry do  stacji Szczecin-Podjuchy.  Kontrakt, o który ubiegać można się do 22 marca, obejmuje  m.in. prace na 3 km odcinku torów, dwóch stacjach kolejowych  i przy wiadukcie. Wadium  zostało ustalone na 1,4 mln zł.

Już w  kwietniu  otwarte mają zostać koperty w przetargach  na modernizację fragmentu torów z między Wrocławiem a Jelenia Górą.  Termin zakończenia prac określono na 16 lipca  2014 roku.  Kolejny przetarg, dotyczący prac na liniach kolejowych,  który ma zostać otwarty 3 kwietnia,  wyceniany jest na kwotę maksymalnie ok. 75  mln zł, wraz z robotami uzupełniającymi.  Dotyczy prac w ramach modernizacji linii z Radomia do Skarżyska Kamiennej. Na kwiecień  też  zostały ustalone terminy składania ofert  w sześciu przetargach  na przebudowę 230 przejazdów kolejowych za 240 mln zł.