33 tysiące patentów

Dzięki globalnej skali działania klienci i partnerzy Ericssona mają dostęp do wiedzy i doświadczeń firmy zdobywanych na całym świecie. Ericsson Consumer Lab swoje badania przedstawił także na Kongresie Netii.

Publikacja: 11.10.2013 06:39

Oliver Kanzi, prezes Ericssona w Polsce – dzięki patentom jesteśmy w ekskluzywnym gronie kilku najwi

Oliver Kanzi, prezes Ericssona w Polsce – dzięki patentom jesteśmy w ekskluzywnym gronie kilku największych firm programistycznych na świecie

Foto: Rzeczpospolita

Red

Ericsson deklaruje, że jego celem jest połączenie wszystkich osób z Internetem. – Wyobraźmy sobie możliwości, które pojawią się, gdy stanie się to rzeczywistością. Rozpoczynając od idei, którymi będziemy się dzielić, poprzez usługi, które zostaną upowszechnione – mówi Oliver Kanzi, prezes Ericssona w Polsce.

Ericsson stworzył usługi dla firm z wielu różnych branż, m.in. armatora żeglugowego

Maersk, dla estońskiej firmy energetycznej – inteligentne mierniki, wspólnie z Volvo wyposażenie samochodów, rozwiązania dla norweskiej służby zdrowia. To przykłady tego, co technologia może zrobić dla ludzi, biznesu i społeczeństwa.

Innowacja – główne hasło tegorocznego Kongresu Netii – jest wpisana w DNA Ericssona. Ericsson, który działa w tej samej branży od 1876 roku, jest nie tylko liderem innowacji w dziedzinie infrastruktury telekomunikacyjnej, ale również w usługach telekomowych.

– Posiadamy 33 tysiące patentów, dzięki czemu jesteśmy w ekskluzywnym gronie kilku największych firm programistycznych na świecie – zapewnia Oliver Kanzi. – Najistotniejszą sprawą jednak jest stale mieć na uwadze potrzeby rynku, wyprzedzać je i móc oferować operatorom – naszym klientom – najwłaściwsze strategicznie dla nich rozwiązania. Stąd ciągłe wzbogacanie naszej oferty poprzez badania oraz zakup i integrację firm ze strategicznych obszarów – mówi.

– Przywołam jedynie informację z ostatnich miesięcy o przejęciu RedBee i wcześniejszym zakupie firmy Technicolor, dzięki którym Ericsson posiada już 25 proc. rynku IPTV i rozwiązań multiscreen – wymienia prezes Ericssona w Polsce.

Nieustanna zmiana stała się normą dla firm z sektora ICT. Przepis, który pozwala sprostać zmianom i dzięki któremu firma może odnieść sukces w nowym krajobrazie ICT, to kombinacja przodownictwa w dziedzinie technologii oraz usług. Ericsson deklaruje zaangażowanie w projekty od etapu konsultacji poprzez projektowanie sieci aż po integrowanie systemów i wspieranie oraz zarządzanie siecią.

Netia jest jednym z 400 wielkich klientów. Abonenci Netii stanowią część z miliarda subskrybentów obsługiwanych przez Ericsson na świecie.

—rp

Ericsson deklaruje, że jego celem jest połączenie wszystkich osób z Internetem. – Wyobraźmy sobie możliwości, które pojawią się, gdy stanie się to rzeczywistością. Rozpoczynając od idei, którymi będziemy się dzielić, poprzez usługi, które zostaną upowszechnione – mówi Oliver Kanzi, prezes Ericssona w Polsce.

Ericsson stworzył usługi dla firm z wielu różnych branż, m.in. armatora żeglugowego

Pozostało jeszcze 80% artykułu
Biznes
Mesko będzie produkować 250 mln pocisków rocznie
Biznes
Katastrofa Boeinga w Indiach, polska zbrojeniówka w impasie i powrót atomu
Biznes
Donald Trump zapowiedział zmiany w polityce imigracyjnej pod naciskiem farmerów
Biznes
Zmiany u Pracodawców RP. Odchodzi prezes
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Biznes
Strażacy ze wsparciem ORLEN