Kieliszek wina Downton Abbey?

Dlaczego ograniczać się tylko do oglądania telewizji, kiedy można napić się też wina? Taki cel przyświeca Downton Abbey Collection

Publikacja: 09.11.2013 14:08

Kieliszek wina Downton Abbey?

Foto: Materiały Promocyjne

Pomysł na markę wina zrodził się kiedy zespół The Rolling Stones wraz z grupą pasjonatów win  wyprodukował Merlot Rolling Stones Forty Licks i stworzył klub dla miłośników muzyki rockowej i wina Wines That Rock Wine Club. Ron Roy, związany z serialem i firmą Wines that Rock produkującą "rockowe" wina, uważa że firma sprzedaje nie tylko wino, ale również wpływa na kulturę pop.

Jednak w przypadku popularnego serialu telewizji PBS o brytyjskich arystokratach z początku XX wieku, powiązanie z winem jest silniejsze, gdyż ten alkohol odgrywa kluczową rolę w serialu oraz kulturze tego okresu. Roy podkreśla, że wino jest w każdym odcinku.

Wino, które jest najpopularniejsze wśród uprzywilejowanych Brytyjczyków to Bordeaux, szczególnie czerwone. Tak więc, na początek w kolekcji Downton Abbey znajdą się dwa wina, oczywiście Bordeaux.

Być może brytyjscy lordowie zadowolą się Bordeaux z górnej półki (za odpowiednio wysoką cenę), Roy oraz jego wspólnicy starają się, by wina Downton Abbey były dostępne dla każdego, stąd też niewygórowana cena 14,99 funtów. Jednym słowem, nie jest to wino na specjalne okazje, tylko do codziennej konsumpcji, choć może należy powiedzieć od odcinka do odcinka. Firma zaplanowała wejść na rynek jednocześnie z rozpoczęciem emisji czwartego sezonu serialu, która w PBS rozpocznie się na początku 2014.

Dlaczego powstało w ogóle powstawło wino "Downton Abbey"? Odpowiedź jest prosta, trzeci sezon obejrzało 24 milionów widzów.

Przy takim zainteresowaniu serialem zespół Downton Abbey Collection bez problemu sprzeda pierwsze 10 000 skrzynek wina.

Pomysł na markę wina zrodził się kiedy zespół The Rolling Stones wraz z grupą pasjonatów win  wyprodukował Merlot Rolling Stones Forty Licks i stworzył klub dla miłośników muzyki rockowej i wina Wines That Rock Wine Club. Ron Roy, związany z serialem i firmą Wines that Rock produkującą "rockowe" wina, uważa że firma sprzedaje nie tylko wino, ale również wpływa na kulturę pop.

Jednak w przypadku popularnego serialu telewizji PBS o brytyjskich arystokratach z początku XX wieku, powiązanie z winem jest silniejsze, gdyż ten alkohol odgrywa kluczową rolę w serialu oraz kulturze tego okresu. Roy podkreśla, że wino jest w każdym odcinku.

Biznes
„Rzeczpospolita” o perspektywach dla Polski i świata w 2025 roku
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Czy Polacy przestają przejmować się klimatem?
Biznes
Zygmunt Solorz wydał oświadczenie. Zgaduje, dlaczego jego dzieci mogą być nerwowe
Biznes
Znamy najlepszych marketerów 2024! Lista laureatów konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024!
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Biznes
Złote Spinacze 2024 rozdane! Kto dostał nagrody?