Lechpol planuje w tym roku sprzedać 150 tys. tabletów i smartfonów pod marką Kruger&Matz. Produkty pod tym brandem pojawiły się na rynku w 2012 r. Najpierw na rynek trafiły tablety a w połowie 2013 r. również smartfony. Zostały, jak twierdzą przedstawiciele Lechpola, ciepło przyjęte przez użytkowników. W IV kw. sprzedaż tabletów była trzy razy większa niż w I kwartale. - Jesteśmy bardzo zadowoleni z popularności produktów Kruger&Matz w 2013 r. i wierzymy, że w tym roku sprzedaż tabletów będzie jeszcze lepsza – mówi Michał Leszek, dyrektor marketingu Kruger&Matz.
Zapowiada poszerzenia oferty smartfonów i tabletów o nowe modele. W 2013 r. Lechpol wypuścił na rynek sześć nowych modeli. W tym roku firma planuje pięć premier. Urządzenia będą różniły się wielkością i parametrami a co za tym idzie również i ceną.
Leszek deklaruje, że w tym roku produkty Kruger&Matz powinny pojawić się na nowych rynkach zagranicznych. W 2013 r. zadebiutowały w Rumunii i krajach Europy Środkowo-Wschodniej. - W bieżącym roku zamierzamy rozszerzyć sieć sprzedaży o rynek holenderski, niemiecki i belgijski – oświadcza.
Nowe modele tabletów i smartfonów Kruger&Matz mają obsługiwać transmisję LTE. – W II kwartale planujemy także debiut na rynku telewizorów – zdradza przedstawiciele Lechpola. Nie rozwija tematu.