YUMMY's to akronim od Young Urban Males (młodzi mężczyźni mieszkający w miastach - red.). Grupa ta to bardziej mainstreamowa wersja metroseksualnych mężczyzn. YUMMY's są w stanie zmienić krajobraz na rynku wartym bilion dolarów.
Według raportu HSBC zatytułowanego „Powstanie YUMMY. Młodzi, Mężczyźni mieszkańcy miast" trzy powody do radości"sprzedaż towarów luksusowych na świecie w 2014 powinna wzrosnąć o 8-9 procent. Znacznie więcej niż powszechnie oczekiwano, głównie dzięki apetytowi na luksusy młodych mężczyzn.
Tendencja ta widoczna jest na całym świecie, jednak pierwszy raz zauważono ją w Japonii i Południowej Korei.
"Niezależnie czy chodzi o kosmetyki, odzież sportową, modę czy dodatki, wzrost sprzedaży wyraźniej zwiększył się dzięki zakupom dokonanym przez młodych mężczyzn" - czytamy w raporcie. Znane marki utworzyły specjalne sklepy nastawione na sprzedaż luksusowych towarów dla mężczyzn.
Według Bain 40 procent sprzedanych towarów luksusowych kupili mężczyźni. Istnieją trzy powody dla których YUMMY prawdopodobnie dokonają większych zakupów. Młodzi bogaci mężczyźni mają już samochody, więc swoje zainteresowania kierują na inne towary. Po drugie, coraz później zawierają związki małżeńskie, dzięki czemu mogą więcej rzeczy kupować dla siebie. Po trzecie, media promują wizerunek modnego młodego mężczyzny.