Społem promuje polskie produkty

Także sieć handlowa Społem stara się przyciągnąć klientów, promując się polskimi produktami. To już sprawdzona strategia przez choćby Biedronkę czy Lewiatana

Publikacja: 14.04.2014 15:23

Społem promuje polskie produkty

Foto: Fotorzepa, Pasterski Radek PR Pasterski Radek

Akcja pod hasłem „Wielka Moc polskich produktów" właśnie się rozpoczęła. Organizujące je Stowarzyszenie PEMI podaje, że z każdej złotówki nawet 60 groszy może wrócić za pośrednictwem podatków, pensji czy inwestycji z powrotem do gospodarki, jeżeli pieniądze wydane są na polski produkt. W wypadku kupowania produktów zagranicznych, zwykle wraca około 20 groszy.

Dlatego przez półtora miesiąca, w blisko 1,5 tys. sklepów Społem w całej Polsce, będą prowadzone działania mające na celu zachęcenie Polaków do sięgania po rodzime produkty. Kampania odbywa się w ramach akcji „590 powodów, aby kupować polskie produkty". To już jej druga odsłona – poprzednia w listopadzie dotarła do ok. 7 mln konsumentów. Obecnie nieprzypadkowo wybrano okres poprzedzający święta Wielkanocne.

- To okres wzmożonych zakupów Polaków. Warto, by przy tym swoistym szczycie zakupowym, konsumenci zastanowili się nad polskimi produktami. To świetna okazja, by przypomnieć im o korzyściach wynikających z rodzimych wyrobów – mówi Mirosław Januszewski, prezes Stowarzyszenia PEMI..

Z blisko 5 tys. punktów Społem w  akcję zaangażowało się 1,5 tys., czyli ponad 500 więcej niż przy listopadowej edycji. – Marka Społem ma blisko 150 letnią historię, która była zawsze bardzo mocno powiązana z polskimi producentami. Choć rynek się zglobalizował to w dalszym ciągu uważamy, że należy wspierać rodzimą przedsiębiorczość – mówi Ryszard Jaśkowski, zastępca prezesa Krajowego Związku „Społem".

W sklepach pojawią się ulotki i plakaty informujące o tym, jak rozpoznawać wyrób wyprodukowany w Polsce, a także jakie korzyści odnosi konsument wybierając rodzime produkty. Oznaczone zostaną m.in. produkty firm, które patronują akcji, a także wszystkie produkty marki własnej Społem. – Wszystkie  produkty sprzedawane pod szyldem marki Społem to wyroby produkowane w Polsce. Te oraz inne polskie  produkty, w  czasie akcji zostaną odpowiednio oznaczone  – dodaje Ryszard Jaśkowski.

Nie jest to nowy pomysł – regularnie motyw polskości oferowanych produktów podejmuje choćby sieć Biedronka, należąca jednak do portugalskiej grupy Jeronimo Martins. W podobny sposób promują się też choćby sieci Lewiatan czy Marcpol.

Akcja pod hasłem „Wielka Moc polskich produktów" właśnie się rozpoczęła. Organizujące je Stowarzyszenie PEMI podaje, że z każdej złotówki nawet 60 groszy może wrócić za pośrednictwem podatków, pensji czy inwestycji z powrotem do gospodarki, jeżeli pieniądze wydane są na polski produkt. W wypadku kupowania produktów zagranicznych, zwykle wraca około 20 groszy.

Dlatego przez półtora miesiąca, w blisko 1,5 tys. sklepów Społem w całej Polsce, będą prowadzone działania mające na celu zachęcenie Polaków do sięgania po rodzime produkty. Kampania odbywa się w ramach akcji „590 powodów, aby kupować polskie produkty". To już jej druga odsłona – poprzednia w listopadzie dotarła do ok. 7 mln konsumentów. Obecnie nieprzypadkowo wybrano okres poprzedzający święta Wielkanocne.

Biznes
Polska kupiła kolejne nowoczesne bezzałogowce w USA i... sprzedaje bezzałogowce obserwacyjne Malezji
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Stare telefony działają cuda! Dołącz do akcji T-Mobile i Szlachetnej Paczki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Polski rynek akcji – optymistyczne prognozy na 2025 rok
Biznes
Eksport polskiego uzbrojenia ma być prostszy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Jak skutecznie chronić rynek Unii Europejskiej