Reklama

Vivid Games wypuszcza „Godfire: Rise of Prometheus".

Od 19 czerwca gracze będą mogli kupować najnowszą produkcję notowanej na NewConnect spółki.

Publikacja: 11.06.2014 14:27

Vivid Games wypuszcza „Godfire: Rise of Prometheus".

Foto: Bloomberg

Vivid Games ujawnił wreszcie, na trwających w Los Angeles targach E3, datę premiery najnowszej gry „Godfire: Rise of Prometheus". Tytuł, nad którym prace trwały kilka kwartałów, i który jest najdroższą produkcją w historii bydgoskiej firmy, będzie dostępny od czwartku 19 czerwca za pośrednictwem Apple AppStore. Posiadacze urządzeń z systemem operacyjnym Android będą musieli poczekać na premierę do III kwartału. Dokładna data nie jest jeszcze znana.

„Godfire: Rise of Prometheus" to gra przygodowa z elementami mitologii greckiej. W jej stworzenie, również kapitałowo, zaangażowany był też Platige Image. Notowana, podobnie jak Vivid Games na NewConnnect firma przygotowywała m.in. trailery do „Wiedźmina 2" i „Wiedźmina 3" oraz „Cyberpunk 2077". – Już teraz nasza gra nazywana jest „jedną z najbardziej intensywnych, a zarazem najbardziej zaawansowanych wizualnie gier mobilnych". Uważam, że posiadamy wszelkie niezbędne atuty do tego aby odnieść olbrzymi sukces – zauważa Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games. Nie zdradza na jaką sprzedaż liczy. Budżet produkcyjny tytułu miał przekroczyć 1 mln zł. Do tego należy doliczyć koszty na promocję i marketing gry.

„Godfire: Rise of Prometheus" jest dedykowany na urządzenia przenośne (smartfony i tablety) ale przedstawiciele Vivid Games nie ukrywają, że gra w przyszłości trafi również na inne platformy sprzętowe, w tym konsole. Spółka zapowiada również wydawanie dodatków i aktualizacji do gry, żeby podtrzymać sprzedaż.

Podobną ścieżkę ma za sobą „Real Boxing" pierwszy „duży" tytuł ze stajni Vivid Games. Grę, która zadebiutowała półtora roku temu, kupiło już ponad 1 mln fanów. Sprzedaż cały czas utrzymuje się na wysokim poziomie a coraz większą część przychodów zapewnia sprzedaż dodatków, w tym akcesoriów czy wyposażenia dla bohaterów gry, która okupuje wysokie miejsca w zestawieniach najpopularniejszych gier sportowych na urządzenia na świecie. Pod koniec czerwca „Real Boxing" ma ukazać się w wersji na komputery PC. – Naszym celem jest, żeby „Godfire: Rise of Prometheus" zwielokrotnił sukces, który odniósł „Real Boxing" -  zapowiada Kościelny.

W 2013 r. kierowana przez niego firma miała 8,04 mln zł przychodów wobec 5,08 mln zł rok wcześniej. Zysk operacyjny zamknął się kwotą 1,08 mln zł wobec 0,66 mln zł a netto 0,82 mln zł wobec niespełna 0,44 mln zł w 2012 r. W I kwartale bieżącego roku obroty Vivid Games wzrosły do 2,76 mln zł z 1,42 mln zł rok temu. Zysk operacyjny sięgnął 0,41 mln zł (0,22 mln zł) a netto 0,37 mln zł (0,18 mln zł).

Reklama
Reklama

Na NewConnect w środę wczesnym popołudniem za akcje Vivid Games płacono, po 3,3-proc. przecenie, 4,1 zł. Kapitalizacja spółki wynosiła 107,3 mln zł.

Vivid Games ujawnił wreszcie, na trwających w Los Angeles targach E3, datę premiery najnowszej gry „Godfire: Rise of Prometheus". Tytuł, nad którym prace trwały kilka kwartałów, i który jest najdroższą produkcją w historii bydgoskiej firmy, będzie dostępny od czwartku 19 czerwca za pośrednictwem Apple AppStore. Posiadacze urządzeń z systemem operacyjnym Android będą musieli poczekać na premierę do III kwartału. Dokładna data nie jest jeszcze znana.

Pozostało jeszcze 83% artykułu
Reklama
Biznes
Microsoft wycofuje chińskich inżynierów z obsługi Pentagonu
Biznes
Putin zamyka Rosjan w Rosji. Wracają czasy komunistycznej izolacji
Biznes
Największy kawałek Czerwonej Planety sprzedany. Tajemniczy nabywca
Biznes
Traktat Niemcy–Wielka Brytania, ofensywa drogowa, rosyjskie banki na krawędzi
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Biznes
Jacek Oko: ważne było rozmawiać i utrzymać kierunek regulacji
Reklama
Reklama