Spółka przygotowuje się do otwarcia belgijskiej wersji swojego e-sklepu. – Uruchomienie sprzedaży planujemy na październik tego roku – mówi Dariusz Topolewski, prezes zarządu Oponeo.pl. Jeśli plan się powiedzie, będzie to już trzynasty rynek, w którym polski dystrybutor sprzedaje opony i felgi. Poza Polską, która nadal jest głównym rynkiem zbytu dla bydgoskiej spółki, Oponeo.pl sprzedaje także w Austrii, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech, Hiszpanii, Holandii, Czechach, Słowacji, Irlandii i Turcji.

Oprócz tej zapowiedzi, spółka przedstawiła dane finansowe za lipiec 2014 r. I tak, przychody spółki w tym miesiącu wyniosły 16,9 mln zł, 32 proc. więcej niż w analogicznym okresie roku poprzedniego. Jak tłumaczą władze spółki, poprawa ta jest wynikiem wzrostu liczby zamówień, który wynika z rozwoju firmy i umacniania pozycji marki. Narastająco od stycznia do lipca przychody Oponeo.pl wyniosły zaś 123,7 mln zł. To o 28 proc. więcej niż przed rokiem.

Od początku roku walory notowanego w WIG250 Oponeo.pl zdrożały o 22,2 proc. i kosztują obecnie 12,73 zł. Od debiutu w 2007 r. wzrost ten wyniósł 67,1 proc. Bydgoska spółka jest liderem internetowej sprzedaży opon w Polsce i odpowiada aż za trzy czwarte tego rynku. Firma posiada m.in. serwisy oponeo.pl, opony.com, opony.pl, motostrada.pl oraz felgi.pl. Posiada też forum Elektroda.pl i jest współwłaścicielem strony Autocentrum.pl.