We współpracy Ingenico i Tier One (spółki specjalizujące się w obsłudze transakcji oraz informatyce) uruchamiają one pierwszą platformę stworzona specjalnie z myślą o branży taksówkowej – theTaxi. System, działający w chmurze, wdrażany jest przez większość korporacji w kraju.

– Mobilność jest niezwykle istotna dla biznesu. Dla firm decydujących się na korzystanie z kart voucherowych kluczowe znaczenie mają przejrzystość wydatków związanych z transportem oraz bezpieczeństwo transakcji. Dla firm świadczących usługi taksówkowe liczą się natomiast szybka monetyzacja transakcji. Terminale Ingenico gwarantują bezpieczeństwo i szybkość, a platforma theTaxi zapewnia sprawność, transparentność i wygodę – wyjaśnia Piotr Waś, country manager na Polskę, Węgry i kraje bałtyckie w Ingenico.

Rozwiązanie łączy obsługę kart voucherowych, zarówno tradycyjnych, jak i wykorzystujących technologię NFC. System theTaxi pozwala więc regulować należność za przejazdy bez fizycznej obecności karty. Ma to szczególne znaczenie dla osób, które korzystają z wielu programów kartowych i chcą odchudzić swój portfel, jak również dla firm, w których z jednej karty korzysta kilku pracowników. Vouchery można przechowywać w aplikacjach portfelowych na urządzeniach mobilnych. Terminal Ingenico z aplikacją theTaxi zidentyfikuje kartę voucherową za pomocą technologii NFC, wykorzystywanej przez większość nowoczesnych smartfonów i tabletów. – TheTaxi już dziś rewolucjonizuje rynek usług taksówkowych. Wszystkie najważniejsze procesy związane z rozliczeniem przejazdu odbywają się za pośrednictwem jednego, stabilnego i doskonale zabezpieczonego urządzenia, jakim jest terminal płatniczy – dodaje Juliusz Dąbrowski, dyrektor departamentu IT w spółce Tier One Technology & Services.