Reklama

Polskie firmy budzą się do luksusu

Krajowi producenci zabiegają już nie tylko o klientów szukających niższych cen, ale i o rosnącą grupę zamożnych Polaków, którzy sięgają po prestiżowe marki

Aktualizacja: 01.01.2015 19:18 Publikacja: 01.01.2015 16:15

Tę bransoletkę z białego złota, brylantów i szafirów można kupić przez stronę internetową. Kosztuje

Tę bransoletkę z białego złota, brylantów i szafirów można kupić przez stronę internetową. Kosztuje 11 900 zł.

Foto: www.wkruk.pl

– Myślę, że ta kolekcja może z powodzeniem podbijać światowe rynki mody – mówiła Joanna Przetakiewicz, właścicielka marki La Mania, po grudniowym pokazie swej najnowszej kolekcji na sezon wiosna/lato 2015. Istniejąca od czterech lat La Mania od początku stawia na luksus, i to nie tylko na krajową, lecz także międzynarodową skalę, wspierając się tu sławą swego „ojca chrzestnego", Karla Lagerfelda.

Wśród polskich marek takie ambicje to na razie wyjątek (jeśli nie liczyć aspiracji Evy Minge), ale krajowe firmy coraz śmielej wypływają na wody zarezerwowane kiedyś dla zachodnich brandów. Tak jak to zrobiło Laboratorium Kosmetyczne Irena Eris, które z flagową marką Dr Irena Eris jako pierwszą polską firmę zaproszono do francuskiego Comité Colbert, organizacji zrzeszającej pierwszą ligę luksusu.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
USA i Chiny przedłużają rozejm, KPO dla HoReCa pod lupą, UE murem za Ukrainą
Biznes
Dlaczego warto budować własną zbrojeniówkę? Lekcja kolejna
Biznes
Jak globalne koncerny wspierają Izrael w wojnie w Strefie Gazy
Biznes
Spadek cen mieszkań, Prezydent przeciw wiatrakom, eksport chipów do Chin
Biznes
Smartfony stały się łatwym łupem dla cyberprzestępców
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama