Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 01.01.2015 19:18 Publikacja: 01.01.2015 16:15
Tę bransoletkę z białego złota, brylantów i szafirów można kupić przez stronę internetową. Kosztuje 11 900 zł.
Foto: www.wkruk.pl
– Myślę, że ta kolekcja może z powodzeniem podbijać światowe rynki mody – mówiła Joanna Przetakiewicz, właścicielka marki La Mania, po grudniowym pokazie swej najnowszej kolekcji na sezon wiosna/lato 2015. Istniejąca od czterech lat La Mania od początku stawia na luksus, i to nie tylko na krajową, lecz także międzynarodową skalę, wspierając się tu sławą swego „ojca chrzestnego", Karla Lagerfelda.
Wśród polskich marek takie ambicje to na razie wyjątek (jeśli nie liczyć aspiracji Evy Minge), ale krajowe firmy coraz śmielej wypływają na wody zarezerwowane kiedyś dla zachodnich brandów. Tak jak to zrobiło Laboratorium Kosmetyczne Irena Eris, które z flagową marką Dr Irena Eris jako pierwszą polską firmę zaproszono do francuskiego Comité Colbert, organizacji zrzeszającej pierwszą ligę luksusu.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Już od lutego 2026 r. pierwsze przedsiębiorstwa będą musiały obowiązkowo korzystać z Krajowego Systemu e-Faktur....
Ceny kawy w sklepach rosną najszybciej od lat, sieci elektroenergetyczne ograniczają rozwój OZE w Unii Europejsk...
Polskie firmy technologiczne, wraz z organizacjami branżowymi z Bułgarii, Czech i Słowacji, apelują do rządów o...
Skumulowana wartość polskich inwestycji za granicą wyniosła w 2024 r. 164,9 mld zł i była o 7,1 mld zł wyższa ni...
W 2024 roku globalny rynek robotyki zanotował dalszy rozwój. Na świecie zainstalowano 542 tysiące nowych robotów...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas