Zysk netto Zakładów Mięsnych Henryk Kania zwiększył się o 45,2 proc., do 8,76 mln zł.

- Wyniki finansowe osiągnięte po pierwszym kwartale 2015 roku potwierdzają silną pozycję ZM Henryk Kania SA na polskim rynku producentów przetworów mięsnych. Wzrost przychodów ze sprzedaży jest rezultatem systematycznie powiększającej się grupy odbiorców naszych wyrobów, którzy doceniają ich wysoką jakość. Z satysfakcją obserwujemy wzrost zainteresowania konsumentów wyrobami paczkowanymi i dlatego zakładamy stałe poszerzanie naszej oferty w tym zakresie – zarówno pod marką Henryk Kania, jak i Henryk Kania Maestro – komentuje Grzegorz Minczanowski, prezes ZM Henryk Kania.

Według danych GfK Polonia, w pierwszym kwartale 2015 produkty paczkowane pod marką Henryk Kania i Henryk Kania Maestro kupiło ponad 3,2 miliona gospodarstw domowych. Przez rokiem przynajmniej raz produkty te kupiło nieco ponad 2 milionów osób.

W piątek po południu akcje ZM Henryk Kania drożały o 2,3 proc., do 3,12 zł.