Reklama
Rozwiń
Reklama

Jujubee pozyskał 1,7 mln zł na produkcję gier

Jujubee, katowicki producent gier wideo, zakończył publiczną emisję akcji. Stopa redukcji zapisów inwestorów, którzy brali udział w procesie book buildingu wyniosła ponad 53 proc.

Publikacja: 03.06.2015 11:36

Jujubee pozyskał 1,7 mln zł na produkcję gier

Foto: Fotorzepa, Marek Obremski Marek Obremski Marek Obremski

Katowicki Jujubee chce wykorzystać pozytywny sentyment towarzyszący branży gier komputerowych i pozyskać z rynku kapitałowego pieniądze na rozwój. Założona w 2012 r. spółka wyprodukowała do tej pory sześć tytułów na urządzenia mobilne, w tym „Flashout 3D". Sprzedały się w łącznej liczbie ok. 2 mln kopii. Z tego znaczna część w Chinach.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z zaufania jakim obdarzyli nas inwestorzy. Sprzedaliśmy wszystkie oferowane akcje pozyskując ponad 1,74 mln zł, a zainteresowanie ofertą było dużo wyższe niż pula sprzedawanych akcji – podkreśla Michał Stępień, prezes zarządu Jujubee.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Biznes
Chińskie auta szturmują Polskę, mniej rosyjskiej ropy i tańszy prąd w Niemczech
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Biznes
Niemcy chcą embarga na stal z Rosji. To cios w koncerny oligarchów Kremla
Biznes
Awaria sieci Play. Klienci nie mogą wykonywać połączeń
Biznes
Koniec turystycznego biznesu z Rosją. Republiki bałtyckie zamykają granice
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Biznes
UE i Chiny łagodzą napięcia handlowe. Szczyt klimatyczny bez udziału USA?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama