Reklama

Jujubee pozyskał 1,7 mln zł na produkcję gier

Jujubee, katowicki producent gier wideo, zakończył publiczną emisję akcji. Stopa redukcji zapisów inwestorów, którzy brali udział w procesie book buildingu wyniosła ponad 53 proc.

Publikacja: 03.06.2015 11:36

Jujubee pozyskał 1,7 mln zł na produkcję gier

Foto: Fotorzepa, Marek Obremski Marek Obremski Marek Obremski

Katowicki Jujubee chce wykorzystać pozytywny sentyment towarzyszący branży gier komputerowych i pozyskać z rynku kapitałowego pieniądze na rozwój. Założona w 2012 r. spółka wyprodukowała do tej pory sześć tytułów na urządzenia mobilne, w tym „Flashout 3D". Sprzedały się w łącznej liczbie ok. 2 mln kopii. Z tego znaczna część w Chinach.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z zaufania jakim obdarzyli nas inwestorzy. Sprzedaliśmy wszystkie oferowane akcje pozyskując ponad 1,74 mln zł, a zainteresowanie ofertą było dużo wyższe niż pula sprzedawanych akcji – podkreśla Michał Stępień, prezes zarządu Jujubee.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Banki a klimat, TikTok i polsko-ukraińska umowa dronowa
Biznes
Biotechnologiczne spółki z szansą na wzrosty
Biznes
Rząd zamawia druk Poradnika Bezpieczeństwa. Ile za to zapłacimy i kiedy do nas dotrze?
Biznes
Trump w Londynie, 4 mld na cybertarczę i zapowiedź głębokich reform w Niemczech
Biznes
Rosyjskie ambicje kosmiczne. Konkurent Starlinka w fazie testów?
Reklama
Reklama