Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 27.06.2015 16:22 Publikacja: 27.06.2015 16:22
Foto: Fotorzepa, Rafał Guz Rafał Guz
Dziesiątki nowości, miliony złotych wydawane na reklamę, eleganckie opakowania i coraz bardziej innowacyjne produkty. Polscy i zagraniczni producenci kosmetyków dwoją się i troją by przekonać nas do inwestycji w urodę.
I co? Jakiś efekt jest, ale ostatnio daleki od oczekiwań. Wprawdzie przeciętny Polak (czy raczej Polka) na tle innych konsumentów w regionie wydaje na kosmetyki całkiem sporo (o 41 proc. powyżej średniej), to specjalnie tych wydatków nie zwiększa- wynika z zestawienia, które w swoim raporcie o globalnym rynku kosmetyków i środków czystości przygotował Bank of America Merrill Lynch (BoA ML). Rynku nie byle jakim, bo w przypadku kosmetyków wartym w skali świata 464,5 miliardów dolarów (według sprzedaży w ubiegłym roku).
Prezydent USA nie jest zainteresowany rozmową z Elonem Muskiem – oświadczył w piątek urzędnik Białego Domu. Zdra...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Ważne zwycięstwo prawne Brukseli nad oligarchami. Europejski Trybunał Sprawiedliwości w Luksemburgu (TSUE) wydał...
Polski przedsiębiorca Tomasz Węgrzyński zdecydował się sprzedać część zbudowanego przez lata wokół telewizji kab...
Rozmowa Trumpa z Xi Jinpingiem daje nadzieję na deeskalację, sektor IT liczy na odbicie dzięki rządowym programo...
Specjaliści wskazują, że za takim rozwiązaniem przemawia wiele argumentów natury zdrowotnej, społecznej i prawne...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas